امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ارتباط زنده تصویری با خبرنگار مستقر در مرز لبنان

مشاهده ۱۰۶
۱۴۰۳/۰۱/۰۹- ۰۹:۵۱

صداوسیمای آذربایجان غربی از طریق برنامه زنده «مثبت آژیـر» با ارتباط تصویری با عظیم زاده خبرنگار مستقر در مرز لبنان به بررسی وضعیت شهروندان مظلوم و مجروحین و آوارگان غزه و همچنین وضعیت اجرا یا عدم اجرای قطعنامه مصوب شورای امنیت در خصوص آتش بس فوری در غزه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عظیم زاده خبرنگار اعزامی صداوسیما مستقر در مرجعیون مرز لبنان در این ارتباط زنده تصویری ضمن ارائه گزارشی از وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی در بمباران مردم مظلوم غزه و مناطقی از جنوب لبنان گفت: حمایت های مردم دنیا نشان دهنده حقانیت مردم فلسطین و غزه است و درس واقعی مقاومت را امروز در غزه شاهد هستیم . وی گفت: تشابه رویدادهای در حال وقوع در غزه با رویدادهای رخ داده در کشور و در بمباران ارومیه که 255 نفر از شهروندان به شهادت رسیدند این است که منبع تامین تسلیحات هر دو یک کشور بوده و بمب هایی که بر سر مردم بی گناه و غیر نظامی ارومیه  در سال 1365ریخته شد و امروز هم بر سر مردم مظلوم غزه ریخته می‌شود ، محصول آمریکاست.

ویژه برنامه «مثبت آژیر» یک برنامه گفتگو محور است ، که در شب های رمضان بعد از سریال «آژیر» که روایتی از سبک زندگی مردم و بمباران مردم شهر ارومیه در دهه ۶۰ از تولیدات اخیر سیما است، بصورت زنده بعد از اتمام سریال پخش می‌شود که با حضور توده مردم (سوژه‌های درگیر با رخدادهای آن ایام مثل خانواده‌های شهدای بمباران، امدادگران و جهادگران مردمی، نیروهای امداد مردمی، پزشکان و پرستاران درگیر در بیمارستانهای بمباران شده ، افرادی که برای ساخت پناهگاه در تلاش بودند، افراد بازاری که محل های کسب شان در بازار مورد حمله هوایی قرار گرفته بود و .... ) به بازخوانی رویدادهای آن دوران می‌پردازد.

امتیاز شما