امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد

مشاهده ۱۶۶
۱۴۰۳/۰۱/۰۷- ۱۶:۲۲

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل صداوسیما و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این جلسه هماهنگی که 7 فروردین برگزار شد، مدیر کل، معاونین و مدیران صدا و سیمای استان، رئیس شورای تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان، مدیرکل آموزش پرورش، مسئول بسیج دانشجویی و دانش آموزی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور داشتند
 امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تبریک عید نوروز، روز قدس امسال را متفاوت از سال های قبل دانست و گفت: حقانیت مظلومیت فلسطین روز به روز بیشتر به گوش می رسد و با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، موضوع غزه ابعاد جهانی بیشتری گرفته و موج محکومیت این رژیم غاصب بیشتر از قبل است.
رئوف با اشاره به جایگاه هماهنگی و قرارگاهی شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، به ضرورت  کار قرارگاهی و هم افزایی بین دستگاههای فرهنگی و اجرایی تاکید کرد و گفت: در استان ما کار قرارگاهی بصورت منسجم می‌باشد اما هنوز هم به نقطه ایده ال نرسیده است.
مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی شبکه استانی دنا با 65 درصد مخاطب، برای همکاری و مشارکت دیگر دستگاههای اجرایی برای تولید محتوا در جهت فرهنگ سازی روز جهانی قدس خبر داد.
از جمله مصوبات این نشست می توان به اقدامات فرهنگی و هنری باهدف ایجاد جذابیت برای کودکان و نوجوانان در طول مسیرراهپیمایی روز قدس، زنگ انشا برای کودکان فلسطین، تهیه و در داست داشتن پرچم فلسطین، فضاسازی شهر و ادارات توسط شهرداری و دستگاه‌های اجرایی بمناسبت روز جهانی قدس، آمادگی نیروهای امدادی و درمانی و استقرار در طول مسیر راهپیمایی اشاره کرد.
همچنین هماهنگی جهت پوشش مناسب خبری راهپیمایی توسط رسانه‌ها، خبرگزاریها، مطبوعات و صدا و سیما، اتخاذ تمهیدات لازم جهت برگزاری راهپیمایی روز قدس در روستاهای بزرگ توسط بخشداران، پوشش مناسب خبری مراسم روستایی، فراخوان دانش آموزان توسط آموزش وپرورش جهت شرکت در راهپیمایی، حضور یکپارچه روسا و کارکنان ادارات در راهپیمایی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی توسط ادارات فرهنگی، بسیج هنرمندان و ... از دیگر مصوبات این جلسه بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در استان ساعت 9:30 صبح جمعه، ۱۷ فروردین به سوی محل‌های برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود.



.

امتیاز شما