امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تاکید مدیرکل صداوسیمای فارس بر پیگیری برای حل مشکلات اصناف شیراز

مشاهده ۱۱۴
۱۴۰۲/۱۲/۲۱- ۰۹:۱۰

سید عبدالهادی خسرو فرد رییس اتاق اصناف مرکز استان به همراه اعضای هیات رییسه اتاق اصناف مرکز استان و روسای برخی از صنوف شیراز یکشنبه ۲۰ اسفند با دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار دکتر پهلوانیان با بیان اینکه اصناف همیشه پای کار دین، نظام و مردم بوده اند و در زمان‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، کرونا، محرم، رمضان و دیگر شرایط وظیفه شناسی و موقعیت شناسی خود را به خوبی نشان داده اند.

مدیرکل صداوسیمای فارس افزود: ما در رسانه معمولا به سراغ مشکلات مردم می رویم اما در این بین مشکلات خود اصناف مغفول می ماند و از آنجا که موتور محرکه ی صنعت ، اصناف هستندباید مشکلات آنها در رسانه ملی پیگیری و تا حصول نتیجه دنبال شود.

رییس اتاق اصناف مرکز استان هم در این دیدار با بیان اینکه اصناف و زیر مجموعه‌های آنها یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می دهند خواستار تشکیل کارگروه مشترک بین اصناف مرکز استان و صداوسیمای فارس شد تا از این طریق مسائل و مشکلات اصناف مطرح و پیگیری شود.

سید عبدالهادی خسرو فرد ابراز امیدواری کرد با کمک صداوسیمای فارس مشکلات اصناف برطرف شود و گام بلندی در جهت احقاق حق آنها صورت گیرد.

تصاویر

امتیاز شما