امروز جمعه  ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل صداوسیمای فارس در دیدار فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی شیراز تاکید کرد:
مدیرکل صداوسیمای فارس در دیدار فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی شیراز تاکید کرد:

پیگیری مشکلات استان دستور کار صداوسیمای فارس است

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۲/۱۲/۱۶- ۱۱:۱۳

دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس در دیدار سرهنگ عباس قره خانی فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز تاکید کرد: پیگیری مشکلات در استان دستورکار تمامی‌برنامه‌های صداوسیمای فارس است

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سرهنگ عباس قره خانی فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز صبح چهارشنبه ۱۶ اسفند با دکتر پهلوانیان مدیرکل مرکز دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل صداوسیمای فارس در این دیدار گفت: وظیفه رسانه، امید آفرینی ، نشان دادن خدمات و دستاوردهای نظام و پیگیری مسائل و مشکلات مردم است.

دکتر پهلوانیان با بیان اینکه پیگیری مشکلات در استان دستورکار تمامی‌برنامه‌های صداوسیمای فارس است افزود: رسانه ملی در استان با تولید و پخش برنامه‌های مطالبه گر و مردم محور از جمله پی جور ، بازتاب و برنامه‌های دیگر تلاش می‌کند مسئولان را برای حل مشکلات مردم پای کار آورد و زمینه رفع آنها را فراهم کند.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز نیز با قدردانی از عملکرد صداوسیمای فارس در پوشش مسائل و مشکلات مردم گفت:  از وظایف ما امیدآفرینی در جامعه و رفع مشکلاتی هست که در محلات مختلف وجود دارد.

سرهنگ عباس قره خانی افزود: نقش صداوسیمای فارس در حل مشکلات شیراز و استان بسیار پررنگ و اثرگذار است و به درک بهتر و بیشتر مسئولان از مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنها بصورت دقیق و سریع کمک می‌کند.

تصاویر

امتیاز شما