امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

درخشش صداوسیمای قم در جشنواره رسانه ای ابوذر

مشاهده ۱۰۹
۱۴۰۲/۱۲/۱۵- ۱۵:۰۵

صداوسیمای استان قم با کسب یک عنوان برگزیده، 5 رتبه برتر و 2 اثر شایسته تقدیر در نهمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اختتامیه نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم امروز در تالارشهر برگزار شد که خانم زهره بیادی از معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم با اثری در مورد نقش حضرت معصومه سلام الله علیها توانست عنوان برگزیده بخش ویژه جشنواره را از آن خود کند.

در بخش پادکست منیره ماشاللهی و امیر حسین یاوری از همکاران معاونت صدای مرکز قم توانستند به ترتیب رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دهند.

در بخش مستند محدثه حسن پور و مهراب اکبری شهیر از معاونت سیما به ترتیب دوم و سوم شدند. و در بخش کلیپ و گزارش ویدئویی مهشید ساجدی از معاونت سیما توانست رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

همچنین مصطفی معارف وند در بخش مستند و علی پاپی صادقی در بخش کلیپ و گزارش ویدئویی از صدا و سیمای استان قم شایسته تقدیر شدند.

لازم به ذکر است اختتامیه نهمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در 10 قالب خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی و موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست، سه شنبه 15 اسفند 1402 در سالن سبز تالار شهر قم برگزار شد و نفرات برتر این جشنواره در بخش های مختلف معرفی شدند.

تصاویر

امتیاز شما