امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ی
ی

پخش زنده یادواره شهدای عملیات های بدر و خیبر از صداوسیمای آذربایجان غربی

مشاهده ۱۲۰
۱۴۰۲/۱۲/۱۴- ۱۶:۱۸
تعداد بازدید:120

صداوسیمای آذربایجان غربی یادواره شهدای عملیات های بـدر و خیبـر و گرامیداشت سرداران شهید حمید و مهدی باکری را از حسینیه اعظم ثارالله سپاه شهدای آذربایجان غربی بصورت زنده پخش نمود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در یادواره عملیات های بدر و خیبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حمید و مهدی باکری و با اشاره به رشادت های آنان در دوران دفاع مقدس گفت: ایران اسلامی امروز در یک جنگ اقتصادی قرار دارد و تفکر جهادی مهدی و حمید باکری‌ها می تواند کشور را از این برهه تاریخی نجات داده و عبور دهد.

محسن رضایی با اشاره به این که راه و آرمان شهدا موجب می‌شود امروز غزه نیز در آستانه پیروزی قرار گیرد و دشمنان شکست سنگینی بخورند افزود: کسی که شهید مهدی باکری را الگو قرار دهد می تواند پرچم دار نهضت امام باشد و بر تمام مشکلات فایق آید.

وی با بیان این که در بین جوانان ما نیز شخصیت هایی همچون مهدی و حمید باکری وجود دارد خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و اروپا در موضوع تحریم های اقتصادی ایران و رژیم صهیونیستی نیز در جنگ غزه در باتلاق گرفتار شده اند و ما نزدیک قله هستیم و بالاخره پیروزی جبهه حق علیه باطل نزدیک است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان این که ابعاد ویژگی‌های شخصیتی شهید مهدی باکری هنوز شناخته نشده است، آذربایجان غربی را دیار قهرمانان و دلیرمردان دانست و تصریح کرد: مهدی و حمید باکری از جمله نخبگان و تاثیرگذاران دوران پر افتخار دفاع مقدس بودند که از وصیت نامه شهید مهدی باکری می توان به ویژگی‌های عرفانی و شخصیتی او پی برد.

امتیاز شما