امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
شبکه العالم در شبکه‌های اجتماعی عربی رصد می‌کند؛
شبکه العالم در شبکه‌های اجتماعی عربی رصد می‌کند؛

بازتاب گسترده خودسوزی سرباز آمریکایی معترض به نسل کشی فلسطینیان غزه

مشاهده ۱۸۰
۱۴۰۲/۱۲/۱۲- ۱۴:۱۱
تعداد بازدید:180

پرونده "آرون بوشنل" ، سرباز آمریکایی معترض به نسل کشی مردم فلسطین و بازتاب آن در شبکه‌های اجتماعی عربی در «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با تداوم جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، موج جهانی اعتراض ها به نسل کشی آشکار آنان گسترش می یابد.

پرونده «آرون بوشنل»، سرباز آمریکایی که در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین، اقدام به خود سوزی کرده است، روز به روز مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد.

در اینباره بیان خواهد شد؛ دوستان‌هارون فاش کردند که وی از طریق کارش  اطلاعاتی به دست آورده که دخالت آمریکا در نسل کشی را تایید می‌کند.

همچنین اشاره خواهد شد؛ حادثه آرون، خشم ایالات متحده را برانگیخته به ویژه هنگامی‌که سربازان سابق علیه حمایت واشنگتن از اشغال تظاهرات کردند.

اظهارات توماس فریدمن، روزنامه نگار مشهور آمریکایی در باره شکست همزمان رژیم اشغالگر در سه جهبه، از جملهِ؛ از دست دادن اعتبار جهانی در به راه انداختن یک جنگ ناعادلانه برای دفاع از خود، غرق شدن ارتش اشغالگر صهیونیستی در غزه از طریق اشغال دائمی و خدشه دار شدن ارتباطات منطقه ای آن با سایر کشورها و نیز باخت به جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت و فرسایش جایگاه اسرائیل در برابر متحدان و دوستان نیز مورد توجه فعالان شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است که در این برنامه نیز به آنها پرداخته خواهد شد.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی، سردبیری حسین الموسوی و اجرای محمد العامری، 12 اسفند ماه از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

                  

   

امتیاز شما