امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس حماسه حضور در قاب اترک

مشاهده ۱۲۹
۱۴۰۲/۱۲/۱۲- ۱۲:۲۴

صدا و سیمای خراسان شمالی با تمام توان برای انعکاس مناسب حماسه حضور مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تلاش کرد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تلاشگران صدا و سیمای خراسان شمالی در معاونت‌های سیما، صدا، خبر، فضای مجازی ،  فنی و ... در قالب گروه‌های اعزامی ‌به شعب اخذ رای در مساجد ، مدارس ، شهرها ، بخش‌ها و روستاهای استان، شور انتخاباتی و حماسه حضور مردم خراسان شمالی پای صندوق های رأی را به طور شایسته منعکس کردند.

معاونت سیمای شبکه اترک با اعزام 9 گروه شامل 3 گروه ثابت مستقر در استودیو ، ستاد انتخابات استان و شعب اخذ رأی و 6 گروه سیار در سطح شهرستان‌ها ، شهرها ، بخش‌ها و روستاهای استان حضور پر شور مردم ولایتمدار، پای صندوق های رأی را به صورت زنده به تصویر کشید.

معاونت صدای شبکه اترک نیز با اعزام 18 گروه رادیویی شامل  6 گروه ثابت مستقر در استودیو ، ستاد انتخابات استان و شعب اخذ رأی و 6 گروه سیار در سطح مرکز استان و 6 گروه  برای سایر شعب اخذ رای در شهرستان‌ها با برقراری ارتباط زنده با گزارشگران حاضر در شعب مختلف اخذ رأی در استان علاوه بر پوشش شور حضور مردم، به صورت زنده آخرین خبرها و اطلاعیه‌های انتخاباتی را برای مخاطبان این شبکه رادیویی منعکس کرد.

معاونت خبر شبکه اترک هم با تشکیل 30 گروه خبری و اعزام به محل استقرار ستاد انتخابات استان و سایر شعب اخذ رای در سطح استان با تولید بیش از 250 گزارش خبری و مصاحبه تلویزیونی و رادیویی، 6 ارتباط زنده با شبکه‌های رادیویی ایران و پیام،16  ارتباط از 13 نقطه استان با شبکه سراسری خبر، 30 ارتباط از استودیو ستاد انتخابات در استانداری خراسان شمالی  ، پخش 23 مجموعه خبری و اطلاع رسانی جامع و سریع با ارسال بسته‌های خبری متعدد به شبکه‌های سراسری رادیویی و تلویزیونی تلاش فراوانی برای پوشش حضور پرشور مردم به ویژه رای اولی‌ها، روستائیان و سایر اقشارمختلف، این رویداد بزرگ را پوشش داد .

معاونت فضای مجازی شبکه اترک با تولید بیش از 34 عکس نوشت، دریافت 600 فایل مردمی در قالب عکس و کلیپ، تولید یک مستند گزارشی، تولید یک ویدئو کلیپ، تولید یک رئال موشن، تولید دو ویدئو کلیپ تصاویر مردمی، بارگذاری بیش از 80 محتوا در کانال ها و وب سایت مرکز و همچنین اعزام 2 گروه به شعب مختلف اخذ رای در سطح استان، شور انتخاباتی مردم را در فضای مجازی بازتاب داد.

معاونت فنی شبکه اترک هم با به کارگیری و استقرار یک واحد سیار ، یک دستگاه SNG ، سولیتون و ارتباط از دونقطه از طریق فیبر نوری و ارائه سرویس فنی در ضبط و پخش استودیویی سیما و پوشش رسانه ای صدا و تصویر پشتیبان همکاران معاونت های صدا ، سیما و خبر در این روز پرشکوه بود .

یادآور می‌شود صدای اترک و سیمای اترک از ساعت 7 صبح با ویژه برنامه‌های انتخاباتی به صورت زنده تا پایان رای گیری، مردم را در روز انتخاب همراهی کردند. همچنین خبراترک هم  از ساعت 8 صبح، هر یک ساعت یک بخش خبری در سیمای اترک و از ساعت 8:30  صبح نیز هر یک ساعت یک بخش خبری از صدای اترک روی آنتن برده که در این بخش های خبری کوتاه، آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعیه‌های ستاد انتخابات نیز اطلاع رسانی شده است.

امتیاز شما