امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
قاب تماشایی رسانه استانی آذربایجان غربی
قاب تماشایی رسانه استانی آذربایجان غربی

قاب تماشایی رسانه استانی آذربایجان غربی

مشاهده ۱۲۱
۱۴۰۲/۱۲/۱۲- ۱۱:۰۰
تعداد بازدید:121

صداوسیمای آذربایجان غربی در دوازدهمین دوره انتخابات نیز همچون گذشته برگ زرین دیگری از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را از قاب سیمای استانی و شبکه‌های سراسری از حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای منعکس می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدا و سیمای آذربایجان غربی در راستای اطلاع رسانی و انعکاس حضور مشارکت پرشور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه‌های سیما ، صدا و خبر بصورت زنده از اولین ساعات آغاز رای گیری و حضور رهبر معظم انقلاب در پای صندوق رای را به سمع و نظر مخاطبان رساند.

شبکه استانی آذربایجان غربی با تدابیر ویژه از اقصی نقاط استان و روستاها با استفاده از تمام تجهیزات فنی و ظرفیت خبرنگاران شهرستانها در قابی زیبا و چشمگیر حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشید. سیمای مرکز آذربایجان غربی با فراهم آوردن فضای حماسی و شورهمدلی و انتقال مفاهیم انقلابی با پخش ویژه برنامه «حضور حماسه سی» و آماده سازی 17 گروه تلویزیونی برای انعکاس حضور مردم با تهیه و پخش گزارشهای مردمی از حوزه‌های اخذ رای و پخش زنده حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی در پای صندوق رای تلاش وافری نمود.

همچنین ارتباط تصویری با شبکه‌های سراسری و ارتباط با شهرستانهای خوی، نقده، ماکو، بوکان، سردشت و چالدران؛ ارتباط با چندین حوزه انتخابیه در سطح شهر ارومیه توانست شور حماسی مردم را در چندین قاب از سیمای آذربایجان غربی به نمایش بگذارد.

امتیاز شما