امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های ویژه روز انتخابات در شبکه اترک

مشاهده ۱۰۱
۱۴۰۲/۱۲/۱۱- ۱۴:۰۱

«حماسه حضور» عنوان ویژه برنامه‏ ای است که از صداوسیمای خراسان شمالی روز یازدهم اسفند به مناسب انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای اترک با ویژه برنامه « حماسه حضور » شنوندگان را همراهی می‌کند. این برنامه تلاش دارد تا با دعوت از مدیران اجرایی ، کارشناسان ، هنرمندان ، مسئولان و.... ضمن معرفی ویژگی‌های سیاسی واجتماعی انتخابات و نقش و اهمیت مردمی‌بودن انتخابات در کشور، با ایجاد شور واشتیاق در شنوندگان ساعات خوشی را برایشان به ارمغان آورد.

 گزارش وگفتگو با مردم، ارتباط زنده با شهرهای استان، گزارش از محل اخذ رای، برگی از تاریخ (یاد آوری انتخابات گذشته)، شعر و نوشته‌ها درباره انتخابات ، مصاحبه ، موسیقی، تلفن و پیامک های مردمی و...از بخش‏های گوناکون برنامه است.

«حماسه حضور» جمعه 11 اسفند ساعت 7 صبح تا پایان انتخابات ازصدای اترک به صورت زنده روی امواج می‏ رود.

همچنین سیمای اترک نیز با برنامه «حماسه حضور» مهمان مخاطبان وبینندگان می‌باشد.

 «حماسه حضور» با دعوت از کارشناسان، مسئولان، هنرمندان و...  به نقش پر رنگ مردم در مسائل کشور و شرکت در انتخابات و سرنوشت خویش می‌پردازد و می‌کوشد تا با دعوت از خوانندگان و نوازندگان و اجرای زنده موسیقی و پخش میان برنامه‌های متنوع روز به یاد ماندنی را برای مخاطبانش داشته باشد.

گزارش و گفتگو با رای دهندگان، موسیقی تصویر، ارتباط با شهرها و روستاهای استان، گزارش از صندوق های رای ، تلفن و پیامک های مردمی و ... از بخش‏های مختلف برنامه است.

«حماسه حضور» روز جمعه 11 اسفند ساعت 7 صبح تا پایان رای گیری به صورت زنده از سیمای اترک روی آنتن می‏ رود.

 معاونت خبر مرکز خراسان شمالی نیز در بخش‏های مختلف خبری با پوشش اخبار و رویدادهای مربوطه وتهیه گزارش ومستند خبری ، گفتگوی ویژه خبری و... حضور مردم استان در انتخابات را به مخاطبان اطلاع رسانی می‏ کند.

امتیاز شما