امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
سامانه جامع تبلیغات انتخابات در فضای مجازی
سامانه جامع تبلیغات انتخابات در فضای مجازی

استقبال مخاطبان از سامانه آرا - تلوبیون

مشاهده ۱۷۴
۱۴۰۲/۱۲/۰۷- ۰۸:۵۶
تعداد بازدید:174

سامانه آرا تلوبیون به ‌عنوان شبکه اجتماعی تخصصی تبلیغات انتخابات، در دسترس قرار گرفته و طی نخستین روزهای آغاز تبلیغات مورد توجه ویژه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با آغاز فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، سامانه آرا در تلوبیون با تجمیع تمام تبلیغات و محتوای تصویری هر نامزد در یک صفحه اختصاصی به شکل رسمی در دسترس کاربران قرار گرفته و میلیون‌ها کاربر تلوبیون به شکل روزانه، با اینترنت رایگان از آن استفاده می‌کنند.

در سامانه آرا تلوبیون به ‌عنوان شبکه اجتماعی تخصصی تبلیغات انتخابات، نامزدهای تایید شده صلاحیت شده انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی‌بر اساس لیست اعلامی از سوی ستاد انتخابات دارای یک صفحه اختصاصی و ویژه شده‌اند و از آن برای معرفی برنامه‌ها و سوابق خود استفاده می‌کنند.

با قانون جدید انتخابات، هر کدام از ۱۴ هزار نامزد انتخابات مجلس این فرصت را پیدا کرده‌اند که بتوانند علاوه بر اطلاعات اعلام شده از سوی ستاد انتخابات، بیش از ۱۰ ساعت محتوای ویدیویی از جنس فضای مجازی را هم در این سامانه بارگذاری کنند. علاوه بر این، تمام تبلیغات نامزد ها در فضای مجازی و محتوای ویدیویی پخش شده از 200 شبکه‌ تخصصی انتخاباتی رسانه ملی، در این سامانه تجمیع خواهد شد.

این سامانه به شکل رایگان برای نامزدها به وجود آمده و استفاده از آن برایکاربران اینترنت کشور، بدون هزینه است و پهنای باند مربوط به‌ استفاده از سامانه آرا، رایگان محاسبه شده و از بسته‌های اینترنت مصرف نمی‌کند. این سامانه از ابتدای آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی به شکل عمومی در دسترس قرار گرفته و تا آخرین لحظاتِ قانونی که امکان تبلیغات انتخاباتی فراهم است. نهادهای نظارتی انتخابات نیز امکان نظارت و حتی امکان اعمال نظارت در این سامانه را دارند.

تلوبیون به عنوان پرمخاطب ترین سکوی پخش  محتوای حرفه‌ای کشور با ۱۲سال سابقه و بیش از 25 میلیون کاربر فعال ماهانه، علاوه بر فراهم سازی زیرساخت و پخش محتوای سامانه آرا، با ذخیره تمام برنامه‌های انتخابات رسانه ملی به یکی از مرجع‌های اصلی مورد نیاز مخاطبان و کاربران فضای مجازی تبدیل شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت و اپلکیشن تلوبیون از خدمات انتخاباتی این پلتفرم استفاده کنند.
مخاطبان گرانقدر برای دسترسی به سامانه آرا از نشانی اینترنتی ذیل می توانند بهره برداری و نامزدهای حوزه انتخابات خود را دنبال نمایند.
ara.ir

امتیاز شما