امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

اطلاعیه روابط عمومی‌برنامه «بگو بخند» درباره حواشی ایجاد شده

مشاهده ۲۱۰
۱۴۰۲/۱۲/۰۲- ۱۱:۰۲

در پی حاشیه سازی ایجاد شده به وسیله یک ویدیو تقطیع شده از برنامه «بگو بخند» در خصوص اجرای هفته گذشته یکی از گروه‌های نمایشی؛ روابط عمومی‌برنامه اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این اطلاعیه آمده است: «در پی حاشیه سازی ایجاد شده به وسیله یک ویدیو تقطیع شده از برنامه در خصوص اجرای هفته گذشته یکی از گروه‌های نمایشی؛ روابط عمومی‌برنامه «بگو بخند» به اطلاع مخاطبان می رساند؛ که نمایش مربوطه هیچ ارتباطی با معلولین نداشته و بازیگران در تلاش برای ایفای نقش متکدیانی که خودشان را به تمارض می‌زنند، بودند.

این برنامه همواره جایگاه ویژه‌ای برای کم توانان جسمی و حرکتی قائل بوده است. «بگو بخند» تنها برنامه‌ای در تلویزیون است که با اختصاص دادن بخش کمدی نشسته در برنامه، بنیان گذار حضور این افراد در تلویزیون و رقابت در کنار دیگر شرکت کنندگان بوده است.

 همچنین تعداد قابل توجهی از تماشاگران این برنامه به این افراد اختصاص دارد. پرواضح است که این اقدام اخیر، تنها یک فضاسازی غیرحرفه‌ای از سوی برخی رسانه‌ها برای تحت الشعاع قرار دادن یک برنامه موفق در جذب و رضایت مخاطب است که البته این امر منجر به پیوند عمیق‌تر میان مخاطب و برنامه خواهد شد. در پایان اگر بر اثر  سوتفاهم شکل گرفته از این برنامه بخشی از جامعه و خصوصا معلولین عزیز کشور متاثر شده اند، سر تعظیم و عذرخواهی فرود می آوریم.»

             


                    

امتیاز شما