امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه «کودک شو»/ ضبط ویژه برنامه نوروزی ادامه دارد

مشاهده ۲۳۹
۱۴۰۲/۱۲/۲۸- ۱۱:۲۳

مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه برنامه توروزی «کودک شو» بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم به همراه احمد لنگرودی قائم مقام و دیگر مدیران این شبکه روز گذشته ۲۶ اسفند از پشت صحنه «کودک شو» و اتاق های مختلف بازی‌ها بازدید کردند.

بخش هایی از تصویربرداری مسابقه «کودک شو» ویژه نوروز با حضور مدیران شبکه نسیم ضبط شد که سیروس میمنت و سیاوش چراغی پور از بازیگران حاضر در این قسمت بودند.

در بخشی از این بازدید خوشرو درباره فصل جدید «کودک شو» تصریح کرد: این مسابقه در فصل جدید با تغییرات محتوایی و ساختاری تازه ای مواجه شد.
مخاطبان از تغییرات ایجاد شده استقبال کردند به ویژه بازی‌های کششی که تلاش شده هیجان انگیز هم باشد.

وی اضافه کرد: این فصل دچار تنوع شده است و هر چند قسمت بازی‌ها تغییر دارد. مخاطب از این جنس بازی‌ها که در یک اجرای تلویزیونی سخت است، شگفت زده می‌شود.

خوشرو درباره ویژه نوروزی عنوان کرد: این ویژه برنامه ۱۰ قسمت است که از ۲۹ اسفند شروع شده و تا قبل از ایام شب های قدر ادامه دارد.

در ادامه ملیکا شریفی نیا مجری برنامه هم در سخنانی عنوان کرد: تجربه بسیار خوبی برای من بود و البته تجربه سختی است و فکر میکنم سخت ترین کاری است که تا الان داشته ام.
وی درباره بازخوردها نیز اضافه کرد: بازخوردها خیلی خوب بود و گروه هم بسیار تیم فوق العاده و حرفه ای هستند.

فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با طراحی‌های جدید بازی‌ها از پنج بهمن ماه روی انتن شبکه نسیم رفته است.

تصاویر

امتیاز شما