امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک ویژه شبکه کرمان برای جشن نیمه شعبان

مشاهده ۲۱۶
۱۴۰۲/۱۲/۰۲- ۱۱:۰۲

در جشن نیمه شعبان و میلاد مسعود حضرت مهدی (عج) صداوسیمای مرکز کرمان برنامه‌های گوناگونی را تقدیم مخاطبانش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای کرمان برای جشن نیمه شعبان با ویژه برنامه‌ «شب های کرمان» با بخش های متنوع و شاد از قبیل اجرای زنده موسیقی و سرود، تواشیح، پخش مولود خوانی مداحان مطرح استان، پخش گزارش از نورافشانی و جشن‌های مردمی از مساجد و میادین و .... بینندگانش را همراهی می‌کند.

همچنین برنامه «قراردلها» ویژه ولادت حضرت ولیعصر (عج) با پخش فرازهایی از زیارت ال یاسین با حضور مداحان استانی، به این  مناسبت روی آنتن می رود.  وصیت نامه شهدای استان با موضوع ولایت و ارزش های دینی، استفاده از کارشناسان مذهبی با موضوع معارف و مهدویت، مصاحبه با نوجوانان مدارس، مساجد و پایگاه‌های بسیج درخصوص حضرت مهدی (عج)، ندبه‌های فراق، شرح ادبی دعای ندبه، قدمی‌برای ظهور، آیتم های برنامه "قرار دل ها" به شمار می آیند که از سیمای کرمان تقدیم مخاطبان می‌شود.

صدای کرمان هم در خجسته سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عج)، با ویژه برنامه‌های "عیدانه" و"گل نرگس" و در روز نیمه شعبان ضمن تبیین فرهنگ انتظار، مکتب و سبک زندگی اهل بیت (ع) را با حضور کارشناسان بررسی می‌کنند. موانع ظهور در جامعه منتظر، بررسی راه‌های اعتلای فرهنگ انتظار، انتظار فرج در پویایی جامعه، ارتباط با شاعران، ارتباط با امام جمعه شهر، موسیقی و سرود شاد و.... از دیگر بخش های برنامه‌های عیدانه وگل نرگس خواهد بود.

«عیدانه» یکشنبه 6 اسفند مصادف با میلاد پر خیر و برکت امام زمان (عج)، ساعت 9 به تهیه کنندگی سعید حاج شریفی وگل نرگس ساعت 17‌به طور زنده از صدای کرمان پخش می‌شود.

معاونت خبر مرکز هم با پوشش خبری برنامه‌های عید میلاد در کل استان، تهیه گزارش خبری از جشن‌های نیمه شعبان، گزارش تولیدی از فلسفه‌ واقعی انتظار و... همراه مخاطبان بخش‌های خبری خواهد بود.

همچنین معاونت فضای مجازی با تدوین برنامه‌های کوتاه با محور حضرت صاحب الامر (عج) و موضوع ظهور، بارگذاری بخش های از برنامه‌های سیما و صدا مرتبط با نیمه شعبان، تهیه پوستر در خصوص اهمیت انتظار فرج، عکس‌نوشت، استوری موشن و.. بارگذاری تولیدات در تمامی‌بستر‌های فضای مجازی با مخاطبان فضای مجازی همراه می‌شود.

امتیاز شما