امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازتاب رسانه ای برترین‌های نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان

مشاهده ۷۶
۱۴۰۳/۰۲/۰۸- ۱۳:۰۰

صداوسیمای کرمان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در کرمان با هدف بیان هنرمندانه و خلاقانه را پوشش رسانه ای داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان برگزار و از شبکه استانی پخش شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان درجشنواره هنرهای نمایشی کرمان گفت: دراین جشنواره از بین ۳۰ اثر ۱۶ اثر برای اجرا انتخاب شدند که از بین آنها ۲ اثر به عنوان برگزیده به جشنواره کشوری راه می‌یابند.

اکبر خدادادی افزود: در این جشنواره ۶ اثر عروسکی، ۸ اثر صحنه ای و ۲ اثر خیابانی بودند. نقالی «کیومرث» از فاطمه رویا از بخش آزاد، نمایش‌های عروسکی «من آیدا را نمی‌فروشم» به کارگردانی محبوبه نژادصادقی از کانون پرورش فکری شماره ۵ شهر کرمان، «اصل رنگ دل‌هاست» به کارگردانی فائزه خسروی از کانون پرورش فکری شماره یک بردسیر، «قول بچه‌قورباغه» به کارگردانی فاطمه محمودی از کانون پرورش فکری شماره ۵ شهر کرمان و «حراج» به کارگردانی سعید قاسمی‌زاده راوری در نوبت صبح اولین روز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سالن باران اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اجرا شد.

نمایش‌های «خیلی شیک و مجلسی»، «معجون اخلاق»، «برف می‌بارد» و «سیاه‌وسفید» به کارگردانی اعظم کارآموزیان و «کودکان خیابانی» به کارگردانی احسان رضوانی از بخش آزاد در نوبت عصر روز اول جشنواره اجرا داشتند.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های صحنه، عروسکی و زنده – عروسکی برای شرکت‌کنندگان ۷ تا ۲۲ سال در مراحل استانی برگزار می‌شود و از هر استان سه گروه برگزیده به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

 

 

امتیاز شما