امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
شبکه العالم گزارش می دهد؛
شبکه العالم گزارش می دهد؛

فاجعه انسانی در بیمارستان ناصر غزه

مشاهده ۹۷
۱۴۰۲/۱۲/۰۱- ۱۶:۲۹

تانک های رژیم صهیونیستی در اقدام جنون آمیز، مجتمع پزشکی ناصر و زنان و کودکان مجروح را هدف قرار دادند.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با تداوم جنایات رژیم صهیونیستی، بزرگترین بیمارستان در جنوب نوار غزه مورد هدف تانک های اشغالگران قرار گرفت و اقدام به ویران کردن آن کردند.

کشتار، وحشیگری، تخریب و دستگیری کادر پزشکی، بیماران بدون امکانات و دارو برای زنده ماندن، اتاق های بدون برق، همه موارد صحنه‌های قتلی است که در داخل بیمارستان رخ داده است.

در این گزارش آمده است؛ بیمارستان ناصر از خدمت خارج شده و تبدیل به یک پادگان نظامی‌شده که از هر سو در محاصره نیروهای اشغالگر است و عملیات دستگیری و ضرب و جرح همچنان ادامه دارد.

بر اساس اطلاعات مستند وزارت بهداشت فلسطین، کادر پزشکی بیمارستان توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی، دستبند به دست و در حالیکه ساختمان در معرض حملات بی وقفه است، ۷۰ نفر از پرسنل پزشکی از دکتر و پرستار تا متخصصان بخش مراقبت های ویژه در بازداشت هستند.

در این باره گفته می‌شود؛ عملیات دستگیری، بیماران را نیز، مستثنی نکرده است.

ده‌ها نفر توسط اشغالگران از روی تخت های بیمارستان دستگیر و آنها را با کامیون به مقصد نامعلومی منتقل کردند و مرگ و زندگی آنها را از هر طرف احاطه کرده است.

 نوزادانی که در بحبوحه نبود آب، غذا، برق و تمام منابع انرژی به دنیا آمدند در آستانه مرگ قرار دارند.

به این درد و رنج وجود دهها هزار آواره اضافه می‌شود که خانه‌هایشان ویران شده و ازحیاط بیمارستان به عنوان پناهگاه استفاده می‌کردند ولی در پرتوی بمباران بی وقفه شهر سراسر محاصره شده، مجبور به فرار از سرنوشت خطرناک تر، آنجا را نیز ترک کردند.

امتیاز شما