امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه ورزش از «زندگی رایان گیگز، سرمربی موقت» می‌گوید

مشاهده ۱۵۷
۱۴۰۲/۱۱/۳۰- ۱۲:۱۶

مستند «زندگی رایان گیگز، سرمربی موقت» با گویندگی ۲۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند در گونه زندگینامه و ورزشی محصول انگلیس در سال ۲۰۱۴ قرار است از شبکه ورزش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند بهروز علی محمدی است. رضا آفتابی، دانیال الیاسی، شهراد بانکی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، مسعود سلطانی، شایان شامبیاتی، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، علی منانی، علی همت مومیوند، بهمن‌هاشمی، حسین نورعلی و بهروز علی محمدی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این زندگی رایان گیگز را در طول فصل لیگ برتر 2013 – 2014 دنبال می‌کند، زمانی که بهترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد مدیر باشگاه شد.
مستندی در مورد تنها فصل فوتبالی است که رایان گیگز بازیکن و مربی افسانه ای منچستر یونایتد به طور موقت سرپرستی باشگاه را عهده دار شد که به خاطر موضوع آن می تواند برای دوستداران فوتبال جذابیت ویژه ای داشته باشند. سازندگان در عین حال دسترسی کاملی به جلسات و اتفاقات پشت پرده باشگاه داشته اند و همین جذابیت مضاعفی به اثر بخشیده است.

شبکه‌ی ورزش، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما