امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه ورزش دست پر به استقبال نوروز می رود

مشاهده ۳۸۷
۱۴۰۲/۱۲/۲۸- ۱۱:۲۷

در ایام نوروز ۱۴۰۳ شبکه ورزش با برنامه‌های متنوع و جدید پیش روی مخاطبان خود قرار خواهد گرفت .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «قهرمان ایران» که همان جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال ۱۴۰۲ از طریق مردم می‌باشد یکی از جذاب ترین برنامه‌های شبکه ورزش سیما است که حدود پنج روز آخر اسفند ماه پخش آن به شکل زنده آغاز می‌شود و در ایام نوروز هم هر روز ساعت ۱۶از قاب شبکه ورزش پخش خواهد شد.

برنامه «مردان آهنین» یا همان قویترین مردان پس از سال ها انتظار به آنتن بر می‌گردد. این برنامه که در سال‌های گذشته چند فصل آن پخش شد طرفداران و بینندگان فراوانی دارد و قطعا فصل جدید آن که در نوروز ۱۴۰۳  ساعت ۲۰ و با دو بار تکرار در ساعت های ۱۳ و ۱:۳۰ بامداد روی آنتن شبکه ورزش سیما خواهد رفت طرفداران بی شمار خواهد داشت.

برنامه «نوروز فوتبالی» و گفتگوهای جذاب آن با میهمانان حاضر در استودیو نیز در ایام نوروز از شبکه ورزش پخش می‌شود.
تهیه و اجرای این برنامه توسط تیم برنامه «شب های فوتبالی» است که از 1 فروردین ماه هر روز ساعت ۱۴ حدود دو ساعت همراه فوتبالدوستان خواهد بود.

با توجه به مصادف شدن ایام ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳ برنامه «جام رمضان» حدود ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد .

همچنین شبکه ورزش سیما با مستند سریالی و مستندهای تک قسمتی که نخستین بار است از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود و پخش زنده رقابت های جذاب  تمام تلاش خود را کرده تا با جدول پخشی جذاب و هیجان انگیز در ایام نوروز در کنار مخاطبان خود باشد.

امتیاز شما