امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

افشای دستان در خون جیش العدل در پرس تی‌وی

مشاهده ۱۴۵
۱۴۰۲/۱۱/۲۹- ۱۲:۰۰

شبکه پرس تی‌وی در "۱۰ دقیقه" کارنامه سیاه گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» را بررسی می‌کند.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، موضوع این هفته "مستند ۱۰ دقیقه" به بررسی کارنامه سیاه و پر از جنایت جیش العدل و حمایت کشورهای بیگانه از این گروهک تروریستی اختصاص دارد.

برنامه هفتگی شبکه پرس تی‌وی همچنین آمارهایی از عملکرد تروریستی و عملیات کور جیش‌العدل علیه نیروهای نظامی و انتظامی و مردم عادی و بی‌دفاع ایران ارائه می‌دهد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده در این برنامه، گروه جیش‌العدل سال ۲۰۱۲ توسط اعضای سابق جندالله، یکی دیگر از سازمان‌های تروریستی ضدایرانی مستقر در پاکستان که توسط نیروهای امنیتی ایران پس از دستگیری و سپس اعدام رهبر آن، عبدالمالک ریگی در ژوئن ۲۰۱۰ متلاشی گردید، تأسیس شد. اگرچه نام رهبری فعلی جیش العدل فاش نشده است، اما گمان می‌رود که صلاح‌الدین فاروقی و معاونش ملاعمر درخشان مسئول نظارت بر فعالیت‌های تروریستی این گروه هستند.

در این برنامه می‌بینیم مرز مشترک بین ایران و پاکستان مدت‌هاست که نگرانی مقامات ایرانی را به همراه داشته است، زیرا به تروریست ها اجازه می‌دهد آزادانه در سراسر منطقه تردد کنند. ایران پیش از این نسبت به اقدامات امنیتی سست در امتداد مرزهای جنوب شرقی خود هشدار داده است. تهران همواره خواستار همکاری بیشتر کشورهای همسایه برای رسیدگی به علل ریشه‌ای تروریسم و از بین بردن پناهگاه‌های امن برای سازمان‌های تروریستی شده است.

مستند «۱۰ دقیقه» یکشنبه ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۰:۲۰، ۱۲:۲۰ و ۱۷:۲۰ روز دوشنبه، ساعت ۱۴:۰۰ سه شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است.

 علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/doc/index?id=46&page=1&name=10 Minutes برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی نیز مشاهده کنند

امتیاز شما