امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

برگزاری رویداد فجر ۱۴۰۲ برای سومین سال متوالی در یزد

مشاهده ۸۹
۱۴۰۲/۱۱/۲۷- ۱۹:۵۲

رویداد فجر ۱۴۰۲، برای سومین سال متوالی به همت هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد در ایام‌الله دهه فجر میزبان نسل پنجم انقلاب است

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مسئول هیئت انصار ولایت یزد در دیدار با مدیرکل صداوسیمای استان با اشاره به اینکه تقریباً نیمی از جمعیت کشور، نوجوانان و جوانانی هستند که با فرهنگ انقلاب اسلامی آشنا نیستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه تغذیه فکری این قشر توسط دشمنان نظام تأمین می‌شود .

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد اجرای طرح بومگردی انقلاب یزد توسط شاهدان عینی وقایع انقلاب در مکان‌های حماسه‌خیز انقلاب سال ۵۷ در یزد، را از جمله برنامه‌های این رویداد عنوان کرد.

وی با قدردانی از همراهی همیشگی مدیرکل و مجموعه صداوسیما بر ضرورت و اهمیت اجرای این طرح تأکید کرد و افزود: اگر بومگردی انقلاب در کل کشور فراگیر و نهادینه شود، دانش‌آموزان و دانشجویان ما با فرهنگ ناب انقلاب آشنا شده و از بسیاری از آسیب‌ها در این زمینه جلوگیری می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای استان یزد هم در این دیدار با قدردانی از تلاش فعالان این طرح، بومگردی انقلاب را نیاز نسل جوان و نوجوان توصیف و اظهار کرد: غفلت ما در زمینه شناساندن مکان‌های با ارزش و فرهنگ اصیل انقلابی موجب شده است دشمنان به ضربه زدن به انقلاب امیدوار شوند.
کریمی میبدی پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را حائز اهمیت دانست و افزود: از این رو باید تمام سعی خود را در پاسداشت خون شهدای انقلاب و سختی‌هایی که مردم انقلابی در این راه با ارزش متحمل شدند، به کار گیریم.

امتیاز شما