امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس بیش از 13 هزار دقیقه برنامه در ایام دهه فجر در شبکه آفتاب

مشاهده ۱۷۰
۱۴۰۲/۱۱/۲۵- ۲۰:۵۱

صداوسیمای استان مرکزی در ایام الله دهه مبارک فجر 1402 با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های متنوعِ مناسبتی در حوزه‌های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی و همچنین پوشش مراسم راهپیمایی 22 بهمن، حضور باشکوه و متفاوت مردم ولایی و همیشه در صحنه استان مرکزی را به مدت بیش از 13000 دقیقه به نمایش گذاشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای شبکه آفتاب با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های زنده رادیویی «باز یاران»، و «گلبانگ صبح» در طول ایام الله دهه فجر و بصورت ویژه در روزهای 11 و 12 بهمن ماه و همچنین ویژه برنامه «شکوه پیروزی» در روز 22 بهمن 1402 و دیگر برنامه‌های رادیویی مناسبتی همچون موج جوانی، پیام امروز، کانون مهر، شب های ایران، صدای روستا، نشست هفته، سرود، آنونس، برنامه‌های تامینی و... در طول این ایام مبارک، با برقراری یک ارتباط زنده استودیویی با مرکز اردبیل و بیش از 20 ارتباط و گزارش درون استانی و گفتگو محور، جمعاً به مدت 2651  دقیقه شکوه عظمت ملّت سرافراز ایران بویژه مردم استان مرکزی را در طول ایام دهه فجر، پوشش داد.

سیمای شبکه آفتاب نیز با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های تلویزیونی «چهارسوق همدلی»، «بامداد آفتاب»، «جشنواره فجر»، «نفس تازه»، «فرزندان روح الله»، «ندای آینه»، «بارگاه قدس»، «هفت نگار»، «گلدونه‌ها»، « خانه آفتابی»، «صدای انقلاب» و... در طول ایّام دهه مبارک فجر و بصورت ویژه با برنامه زنده «فجر ماندگار»، در روزهای 11 و 12 بهمن ماه از محل بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در شهر خمین و همچنین ویژه برنامه زنده «بازهم هوای تو» در روز 22 بهمن 1402 و پخش دیگر برنامه‌های تامینی و مناسبتی همچون: مستند، فیلم، سریال، انیمیشن، نماهنگ، زیرنویس و...  و نیز برقراری بیش از 20 ارتباط تصویری با شبکه‌های سراسری رسانه ملی شامل: شبکه‌های یک - دو –سه – چهار- خبر1 و2 -پرس تی وی و... ، جمعاً به مدت 8649 دقیقه، یادآور خاطرات دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر 57 شد و شکوه حضور متفاوت مردم نقاط مختلف شهر و روستاهای استان مرکزی را در مراسم راهپیمایی 22 بهمن 1402 به تصویر کشید.

خبر شبکه آفتاب نیز دهه فجر امسال را با تولید و پخش بیش از 40 گزارش موضوعی و مستند خبری- 20 مورد مصاحبه، و خبر مکتوب، بیش از 14 ارتباط زنده تلفنی و تصویری از تمامی‌شهرستانهای استان، و همچنین انعکاس مراسم راهپیمایی 22 بهمن از بیش از 107 نقطه استان مرکزی از جمله 74 روستا و... بمدت 1000 دقیقه - تولید و انتشار بیش از 70 مورد عکس، اخبار و فیلم با موضوع انقلاب اسلامی در سایت و کانال خبرگزاری - اینستاگرام و... جمعاً به مدت 1911  دقیقه، همراه لحظه ای مخاطبان خود بود.

فضای مجازی شبکه آفتاب هم در این ایّام، با انتشار بیش از 800 عنوان محتوا در قالب های مختلف از جمله: فیلم، موسیقی، خبر، عکس، ویدئو، اینفوگرافی، عکس نوشته، صوت، پادکست و... با اقداماتی از قبیل: معرفی برنامه‌های سیما و صدا- انتشار موسیقی و سرود با موضوعات انقلابی و حماسی – دریافت بیش از 2000 قطعه عکس و فیلم از تولیدات مردمی از سراسر استان - انتشار کلیپ و نماهنگ- خبر- اطلاعیه – تبلیغ گسترده و اجرای پویش ملی مردمی «#دعوت» از طریق صفحه اختصاصی این مناسبت در وب سایت صداوسیمای استان مرکزی و دیگر صفحات شبکه آفتاب در شبکه‌های اجتماعی، همراه لحظه‌های مخاطبان همیشگی خود در شبکه‌های مجازی و اجتماعی در سراسر کشور بود.

لازم به ذکر است؛ از نقاط برجسته فعالیت شبکه آفتاب در دهه فجر 1402، می توان به حضور گسترده مدیران و مسئولین ادارات، نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان مرکزی در برنامه‌های صدا، سیما و خبر- افتتاح رسمی‌شبکه‌های تلویزیونی تبلیغات نامزدهای نمایندگی مجلس دوازدهم در تمامی‌شش حوزه انتخابیه شهرستانهای استان مرکزی – اعزام گروه تصویربرداری زنده به روستای نهرمیان و اقدام مدیریت میدان برای خلق و انعکاس تصاویر باشکوه حضور مردم روستایی با استفاده از نماد ها و نشانه‌های تولیدی و کشاورزی خود در قاب شبکه استانی آفتاب، شبکه‌های خبر و شبکه سراسری 2 سیما - برپایی دو غرفه ویژه عکاسی و تبلیغ پویش #دعوت به همت روابط عمومی و فضای مجازی شبکه آفتاب با مشارکت حوزه‌های بسیج دانش آموزی و دانشجویی استان و ثبت و ضبط بیش از 5 هزار عکس از مردم و نوجوانان حضور یافته در این غرفه‌ها، تصاویر ناب هوایی از راهپیمایی شهر اراک و حضور پرشکوه مردم در این مراسم– حضور بیش از 50 خبرنگار و گزارشگر از واحدهای مختلف شبکه آفتاب جهت پوشش حضور مردم در شهرستانها و روستاهای مختلف استان مرکزی و همچنین پخش تصاویر حضور مردمی در نقاط مختلف استان از جمله کمیجان/نهرمیان/ساوه/خنداب/مامونیه/مشهد الکوبه/لکان وخرم آباد/شازند/هندودر/آشتیان/فرمهین/تلخاب/سلیم آباد/جاورسیان/یاتان ساوه/غرق آباد/آوه/آقچه قلعه/ستق/جوشقان/سامان/نوبران/گازران/دهسد//استوه/اناج/ دهنو/خمین/ /زرندیه و... اشاره کرد.

امتیاز شما