امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
در جشنواره ملّی فجر شانزدهم؛
در جشنواره ملّی فجر شانزدهم؛

درخشش فیلم «من هنرمند نیستم» تولید سیمای شبکه آفتاب

مشاهده ۲۰۰
۱۴۰۲/۱۱/۲۵- ۱۵:۲۹
تعداد بازدید:200

فیلم «من هنرمند نیستم» به کارگردانی خانم سیما ابراهیمی و تهیه کنندگی آقای حمیدرضا فرحی عراقی، از تولیدات سیمای شبکه استانی آفتاب، به عنوان تنها اثر و نماینده سازمان صداوسیما، به بخش رقابتی فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی فجر شانزدهم راه یافت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با پایان داوری آثار رسیده به فجر شانزدهم، از میان ۲۲ اثر رسیده به بخش رقابتی فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی فجر، ۷ اثر انتخاب شده، و به این رویداد هنری راه یافتند. آثار راه‌یافته به بخش رقابتی فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی فجر شانزدهم، هفته آینده در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آیند.

گفتنی است که بخش فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی جشنواره فجر شانزدهم، به نمایش مستندهای مرتبط با هنر، هنرمند، مفاهیم و مسائل عرصه‌ هنرهای تجسمی و... اختصاص دارد و فیلم «من هنرمند نیستم» بعنوان تنها نماینده سازمان صداوسیما به این بخش جشنواره راه یافته و شش فیلم مابقی نیز از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند می‌باشند.

خلاصه داستان فیلم 26 دقیقه ای «من هنرمند نیستم» این است که: مجید عباسی، هنرمندیست که به ارتباط نزدیک مردم و هنرمند معتقد است، او سعی دارد به واسطه قدرت هنر، روستای پدری اش را دوباره به روزهای پرشور و نشاط گذشته اش برگرداند و اتفاقاتی که در این میان پیش می آید....

 

 

تصاویر

امتیاز شما