امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز ضبط مناظرات انتخاباتی در شبکه آذربایجان غربی

مشاهده ۴۶۱
۱۴۰۲/۱۱/۲۵- ۱۲:۳۱

با تلاش همکاران صداوسیمای آذربایجان غربی ضبط مناظره‌های تلویزیونی کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 9 حوزه انتخابیه استان از 25 بهمن آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس اعلام آمادگی که داوطلبان در سامانه مربوطه برای حضور در مناظرات داشتند، 85 نفر کاندیدا از 9 حوزه انتخاباتی آذربایجان غربی برای مناظره‌های انتخاباتی اعلام آمادگی و ثبت نام نمودند.

9 گروه مناظراتی به تعداد 9 حوزه انتخاباتی آذربایجان غربی برای ضبط مناظرات نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته شدند که عبارتنداز: حوزه انتخاباتی ارومیه 24 نفر ، حوزه انتخاباتی خوی و چایپاره 15 نفر، حوزه انتخاباتی میاندوآب ، چهاربرج و باروق 10 نفر، حوزه انتخاباتی ماکو ، چالدران ، شوط و پلدشت 10 نفر، حوزه انتخاباتی نقده و اشنویه 10 نفر، حوزه انتخاباتی سلماس 10 نفر، حوزه انتخاباتی شاهیندژ و تکاب 4 نفر، حوزه انتخاباتی بوکان 4 نفر و حوزه انتخاباتی پیرانشهر و سردشت 2 نفر در مناظره‌های انتخاباتی ثبت نام نموده و حاضر خواهند شد. لازم به ذکر است که در کل 25 برنامه مناظراتی از حوزه انتخاباتی آذربایجان غربی ضبط و در زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی و طبق ضوابط اعلامی از طریق رسانه استانی پخش می‌شود. این مناظرات با طراحی جدید و بهره مندی از اتاق جلسات صداوسیمای آذربایجان غربی در مدت 7 روز در دو نوبت صبح و بعداز ظهر با دعوت از نامزدهای هر حوزه ضبط می‌شود.

ضبط مناظره‌ها از روز چهارشنبه 25  بهمن آغاز و تا 1 اسفند ماه ادامه خواهد داشت. هر مناظره دارای چندین بخش است که مناظره کنندگان به سوالاتی درخصوص جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مسائل مهم هر حوزه انتخابیه و ... پاسخ داده و ضمن بیان دیدگاه‌های خود به نقد دیدگاه‌های سایر نامزدهای حاضر در مناظره می‌پردازند.

امتیاز شما