امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

«فجر الانتصارات» از شبکه الکوثر

مشاهده ۱۲۶
۱۴۰۲/۱۱/۲۱- ۱۲:۵۶

شبکه الکوثر به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه، با ویژه برنامه «فجر الانتصارات» یا «طلوع پیروزی‌ها» با مخاطبان و دوستداران انقلاب اسلامی ایران در نقاط مختلف جهان همراه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این ویژه برنامه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن شروع می‌شود و مشتمل بر بخش های مختلفی است. حضور کارشناسان و مهمانان به صورت حضوری و اسکایپی در فواصل زمانی مختلف برنامه پیش بینی شده است: دکتر مسعود فکری، دکتر حسین رویوران و ناصر ابوشریف به عنوان نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران. همچنین دکتر احمد راسم النفیس از مصر، فاطمه نصرالله از لبنان و دکترعماد الدین حمرونی از فرانسه میهمانان برنامه هستند.

از محورهای مهم ویژه برنامه دهه فجر شبکه الکوثر می توان به: انقلاب اسلامی و حاکمیت ملی و نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در پیروزی و نیز ماندگاری آن با امام خامنه ای (مدظله العالی)؛ انقلاب اسلامی ایران و مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفان؛ انقلاب اسلامی ایران و آرمان فلسطین و محور مقاومت در منطقه؛ انقلاب اسلامی ایران و نقش و جایگاه زن اشاره کرد. همچنین، پخش سرودهای حماسی و انقلابی ، پخش سخنان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، پخش تصاویری زنده از مسیرهای راهپیمایی و.... از بخش های مهم این ویژه برنامه مناسبتی است.

ویژه برنامه «فجر الانتصارات» یکشنبه بیست و دوم بهمن ماه، در مدت زمان ۱۸۰ دقیقه با اجرای دکتر زینب جابر، تهیه کنندگی علی خلیلی و محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر بر روی آنتن این شبکه است.

امتیاز شما