امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حضور 2 معاون رسانه ملی صورت گرفت:
با حضور 2 معاون رسانه ملی صورت گرفت:

افتتاح طرح های فنی صدا و سیمای قم در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

مشاهده ۱۹۲
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۱۸:۳۵
تعداد بازدید:192

در روز چهارشنبه و همزمان با فرارسیدن عید مبعث پیامبر اکرم (ص) و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۲ طرح فنی صدا و سیمای استان قم با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این طرحها شامل اچ دی سازی اتاق فرمان و استودیوی حرم مطهر حضرت معصومه (س)، باز طراحی و نصب تجهیزات جدید استودیوی رادیویی جمکران، طراحی و راه اندازی استودیوی تلویزیونی اچ دی شهید زین الدین، طراحی و راه اندازی سامانه بومی مانیتورینگ پایدار، نصب و راه اندازی سیستم اتوماسیون صدا و تصویر، یکپارچه سازی سالنهای ارتباطات زمینی و ماهوارهای، موتورایز کردن سیستم دریافت سیگنال زمینی مایکروویو، طراحی و اجرای سیستم خودرویی لینک مایکروویو، تامین برق پدافند غیرعامل ایستگاه پرقدرت تلویزیونی کمرکوه، بروز رسانی سیستمهای گرمایشی و سرمایشی موتورخانه مرکز، نصب و راه اندازی سیستم ایمنی ترانس پرقدرت اصلی مرکز و تامین تجهیزات جدید صدا و تصویر به منظور ارتقای کیفیت تصویری و محتوایی میباشند.

 در این مراسم، آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، محمد آقامیری استاندار قم، علیرضا شریفی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی، حسن عابدینی معاون امور استان‌ها، سردار موحد فرمانده سپاه استان قم و مادر شهیدان زین الدین حضور داشتند.

علیرضا شریفی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در سخنرانی خود از اقدامات صدا و سیمای قم در تجهیز و راه اندازی و ارتقاء سیستمهای رادیویی و تلویزیونی تقدیر کرد و گفت: این فعالیتها با تلاش مهندسان جوان کشورمان انجام شده است و امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز بتوانیم سطح پوشش برنامه‌های صدا و سیما را در استان قم به ۱۰۰ درصد برسانیم.

حسن عابدینی، معاون استان‌های صدا و سیما هم در این مراسم موضوع جهاد تبیین را از موضوعات اولویت‌دار در برنامه‌های صدا و سیما دانست و گفت: همانگونه که رهبری انقلاب فرمودند کسانی تریبون قلم و یا رسانه‌ای دارد باید برای تبیین دستاورد‌های انقلاب و پیشرفت‌های ۴۵ ساله انقلاب گام بردارد.

وی یادآور شد ما امروز در رسانه ملی معتقد هستیم در روزگاری که سنگر و جبهه وجود داشت و رزمندگان ما با مبارزه رودررو با دشمن از ایران اسلامی حفاظت کردند امروز نیز باید همه با جهاد تبیین این سنگر و جبهه‌های نظام اسلامی را حفظ کنیم.

  همچنین در این مراسم، دو اثر محتوایی شامل تله فیلم اشک فرات با موضوع موکبهای اربعین حسینی (ع) به تهیه کنندگی و کارگردانی علی بیطرفان و مجموعه پویانمایی شهر من به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید گایینی در ۲۶ قسمت ۷ دقیقهای رونمایی شدند.

امتیاز شما