امروز شنبه  ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

پنجمین روز «باغ هنر» در برج میلاد

مشاهده ۷۶
۱۴۰۲/۱۱/۱۶- ۰۹:۵۹

«آپاراتچی»، «مجنون»، «بهشت تبهکاران» و «رویاشهر» عناوین آثاری است با ژانرهای مختلف که برای پنجمین روز جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در «باغ هنر» نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عبدالله علایی تهیه کننده برنامه «باغ هنر» گفت: فیلم «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و تهیه کنندگی سجاد نصراللهی‌نسب، دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام به تولید چند فیلم کوتاه موفق شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.

 «مجنون» ساخته مهدی شامحمدی و تهیه کنندگی عباس نادران، برشی از حماسه آفرینی شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین و رزم‌آوران لشگر ۱۷  علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)  در جزیره مجنون و عملیات بزرگ خیبر را به تصویر می‌کشد.

 وی ادامه داد: «بهشت تبهکاران» جدیدترین ساخته مسعود جعفری جوزانی است که تعداد زیادی از بازیگران سینمای ایران از جمله؛ امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، سحر جعفری جوزانی، پژمان بازغی، حمید گودرزی، رضا یزدانی، بهنام تشکر، هومن برق‌ نورد، حسام منظور، رضا شفیعی‌ جم، فریبا متخصص، فخرالدین صدیق شریف و..... در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 انیمیشن «رویاشهر» نیز داستان ماجراجویانه پسربچه‌ای به نام آرات است که تصمیم دارد قهرمان «رویاشهر» شود. این اثر نگاهی به آینده دارد و امیرهوشنگ زند سرپرست گویندگان این اثر سینمایی است.

 گفتنی است «باغ هنر» در زمان برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از محل برگزاری این جشنواره به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش و از تارنمای رادیو ایران نیز به صورت تصویری قابل مشاهده است.

امتیاز شما