امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«باغ هنر» را از نمایشگاه کتاب بشنوید

مشاهده ۷۶
۱۴۰۳/۰۲/۱۹- ۱۲:۲۵

برنامه «باغ هنر» از چهارشنبه 19 اردیبهشت، همزمان با افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از محل برگزاری نمایشگاه تقدیم می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه امسال نیز اهتمام ویژه ای به موضوع کتاب و نمایشگاه کتاب دارد .

 یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و تمدن بیان کرد: سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: در برنامه «باغ هنر» آخرین رویدادهای نمایشگاه کتاب، گفت و گو با مترجمان و نویسندگان و معرفی تازه ترین کتاب ها را دنبال خواهیم کرد .همچنین از غرفه‌های مختلف گزارش های متنوعی تقدیم شنوندگان رادیو ایران خواهد شد.

 گودرزی متذکر شد:  برنامه «پلاک هشت» در روزهای نمایشگاه کتاب به معرفی اندیشکده‌ها و  بنیادها و سازمان‌های فرهنگی دفاع مقدس و دفاع ملی می‌پردازد.

 مدیر گروه فرهنگ و تمدن رادیو ایران افزود: علاوه بر برنامه‌های «باغ هنر و پلاک هشت»  سایر برنامه‌های این شبکه مانند: «تالار آیینه، راه شب، خانه و خانواده، ایرانشهر و دستور کار » نیز به موضوع نمایشگاه کتاب می‌پردازند.

 گودرزی تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب، بزرگترین رویداد فرهنگی و نوشتاری در خاورمیانه است و از جهاتی در دنیا بی نظیر است بایسته است که این فرصت ناب را پاس بداریم و با برنامه ریزی خردورزانه از این رخداد کم نظیر بیشترین برداشت فرهنگی را برای جامعه و خود داشه باشیم.

 شایان ذکر است «باغ هنر» از چهارشنبه 19 تا 29 اردیبهشت 1403 از مصلی امام خمینی(ره) تقدیم میشود. علاقه مندان می توانند این برنامه را از تارنمای رادیو ایران و کارافزار ایرانصدا، ساعت 16:00 تا 17:00 ببینند و از موج اف‌ام ردیف ۹۰ مگاهرتز می‌توانند بشنوند.

امتیاز شما