امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به پرورش بوقلمون در سفر جدید "روزینو" به زنجان

مشاهده ۱۵۸
۱۴۰۲/۱۱/۱۲- ۱۲:۲۱

"روزینو" در ادامه ایرانگردیِ غذایی خود در برنامه این هفته خود که پنجشنبه ۱۲ بهمن از شبکه تهران روانه آنتن می‌شود، به زنجان سفر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پرورش بوقلمون و سیر تولید و بهره‌برداری از این بخش از صنعت طیور موضوع این هفته "روزینو" است که برای این منظور به زنجان به عنوان یکی از قطب‌های پرورش بوقلمون سفر می‌کند.
خواص ویژه غذایی بوقلمون در کنار توجیه اقتصادی مناسب آن، پرورش بوقلمون را به یکی از اهداف اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تبدیل کرده است.

پرورش بوقلمون یکی از مهم‌ترین عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در عرصه پرورش طیور در کشور است که علاوه بر خودکفایی در تولید این محصول، ایجاد اشتغال کرده و درآمد‌زایی و سود تضمین‌شده بالایی ایجاد می‌کند.
 این صنعت برای نخستین بار در سال ۱۳۵۰ وارد کشور شد و از اوایل دهه ۸۰ با نگاهی فراگیر و برنامه‌ریزی هدفمند وارد مرحله صنعتی شد.

"روزینو" با روایتی متفاوت یک ایرانگردی و گردشگری غذایی ویژه را مقابل چشم بینندگان شبکه تهران به تصویر می‌کشد.

ریتم تند برنامه، استفاده از رنگ‌ها و قاب‌هایی با زیبایی‌شناسی بصری که از طبیعت رنگارنگ نقاط مختلف کشور وام گرفته شده به همراه روایت‌هایی از فرهنگ و هنر نقاط مختلف ایران ضمن انتقال حال خوب به بیننده به افزایش اطلاعات عمومی، دانش غذایی و گردشگری مخاطب  می‌انجامد.

"روزینو" کاریست از گروه اجتماعی به تهیه‌کنندگی ساسان گلستانه و روایت صاحبه عظیمی و شکیبا میرسعیدی که  پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه تهران روانه آنتن می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما