امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
همزمان با برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر
همزمان با برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر

«سینما ملت» با اجرای وحید رونقی

مشاهده ۲۲۵
۱۴۰۲/۱۱/۱۱- ۱۴:۲۶
تعداد بازدید:225

«سینما ملت» همزمان با برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از پنجشنبه 12 بهمن به صورت زنده هر شب ساعت 20 از این شبکه روانه آنتن خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه گفت‌وگومحور «سینما ملت» با اجرای وحید رونقی، از کارشناس ثابت سینمایی و مهمان مدعو بهره می‌برد و مهمان مدعو در هر برنامه از میان فیلمسازان، مسئولان سینمایی، اساتید رشته‌های مرتبط و ... انتخاب می‌شود.

فیلم‌های عامه‌پسند، واقعیت اجتماعی و سینما، نوجوان و ژانر سینمایی در ایران، کارکرد جشنواره در سینمای ایران و ... از جمله موضوعات این برنامه است که با تکیه بر فیلم‌ها و آمارهای موجود به بحث و گفت‌وگو با کارشناسان و مهمان برنامه گذاشته می‌شود.
در بخش دیگری از برنامه «سینما ملت»، دوربین به میان مردم رفته و با آنها درباره سینما و مباحث مورد نظر گفت‌وگو می‌کند. این دوربین در دل خانواده‌ها، سینماها، دانشگاه‌ها و هنرستان‌ها به تهیه گزارش مردمی‌پرداخته و نظر مردم را نسبت به موضوعات برنامه جویا می‌شود.
نگاهی آسیب‌شناسانه به ارتباط مردم با سینما از وجوه اقتصادی، جامعه‌شناسی، سیاسی، فرهنگی و ... و ایجاد ارتباطی توامان میان سینما و مردم خط محوری این برنامه است.

«سینما ملت» کاری مشترک از گروه اجتماعی شبکه تهران و مرکز هنری و رسانه ای نهضت است که به تهیه‌کنندگی پیمان خزلی که در مدت زمان تقریبی یک ساعت از پنجشنبه 12 بهمن هر شب حوالی ساعت 20 از شبکه تهران روانه آنتن خواهد شد.

             

امتیاز شما