امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در بازدید از پشت صحنه برنامه جدید طهرون تهران تاکید شد؛
در بازدید از پشت صحنه برنامه جدید طهرون تهران تاکید شد؛

ضرورت تولید برنامه‌های متنوع برای نشاط و سرگرمی

مشاهده ۱۶۸
۱۴۰۲/۱۱/۱۰- ۱۱:۳۰
تعداد بازدید:168

عصر روز گذشته (دوشنبه 9 بهمن 1402) دکتر محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما با حضور در پشت صحنه برنامه شاد "طهرون تهران" از روند پیشرفت تولید و ضبط این برنامه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر اعلمی در این بازید ضمن دیدار و عرض خدا قوت به دست اندرکاران برنامه "طهرون تهران" گفت: طهرون تهران یک برنامه شاد و مفرح در حوزه سرگرمی است که مهمانان آن دهه هشتادی‌ها هستند.

وی تاکید کرد: در دورانی هستیم که ساخت این قبیل برنامه‌ها با حضور نوجوانان به منظور رساندن نشاط و سرگرمی‌به خانواده‌ها اجتناب ناپذیر است.

اعلمی افزود: تولید آیتم های نمایشی، گزارشی، مستند، استاپ موشن، اجرای خوانندگان جوان و استند آپ کمدی، روایت تهرانی‌های قدیم، مسابقه و چالش تماشاگران، موسیقی اقوام و... از ویژگی‌های مثال زدنی طهرون تهران است که با تلاش تیمی حرفه ای، به آنتن خواهد رسید.

مدیر شبکه تهران سیما از پخش اولین قسمت از برنامه طهرون تهران در آغاز دهه مبارک فجر خبر داد و تاکید کرد: روی آنتن بردن برنامه ای با این ویژگی‌ها در دهه مبارک فجر، اتفاق نو و تازه ای است.

در این بازدید مرتضی جاسبی، قائم مقام مدیر شبکه، دکتر حامد توکل، مدیر گروه اجتماعی و تعدادی دیگر از مدیران شبکه تهران سیما حضور داشتند.

تصاویر

امتیاز شما