امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

«در قابل حمل» شبکه چهار دیدنی است

مشاهده ۱۹۳
۱۴۰۲/۱۱/۰۳- ۱۰:۲۶

فیلم سینمایی «در قابل حمل» با گویندگی ۱۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی محصول استرالیا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی سعید شیخ زاده است. معصومه آقاجانی، علی بیگ محمدی، امیر حکیمی، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، فاطمه صبا، حسن کاخی، اکبر منانی، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، صنم نکواقبال، رزیتا یاراحمدی، نازنین یاری و سعید شیخ زاده صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که پل کارپینتر مردی جوان است که به عنوان کارآموز وارد یک شرکت اسرارآمیز در لندن می‌شود. او پس از مدتی متوجه اتفاقات عجیب و غریبی در آنجا می‌شود و در‌نهایت می فهمد که رئیس شرکت می‌خواهد با تسخیر قلب کارکنان و مردم کنترل دنیا را در دست بگیرد، اما پل و همکار خانمش سوفی مانع او می‌شوند.

یک فیلم فانتزی جذاب و بسیار خوش ساخت که در آن به خوبی از طنز استفاده شده و همین آن را بامزه کرده است و در عین حال جلوه‌های بصری و جلوه‌های ویژه آن قابل توجه است و همین فیلم را دیدنی و تماشایی کرده است. بازیگران معروفی مانند کریستف والتز هم در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی چهار سیما، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما