امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

«هجوم» دنیای زیر آب به شبکه چهار

مشاهده ۲۱۶
۱۴۰۲/۱۱/۰۱- ۱۱:۱۸

سریال «هجوم» با گویندگی ۳۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سریال در گونه درام، رازآمیز و علمی تخیلی محصول آلمان در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال شیلا آژیر است. ارغوان افراسیاب، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، مریم رادپور، آرزو روشناس، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، فاطمه صبا، سحر صحامیان، مهسا عرفانی، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، نرگس فولادوند، شروین قطعه ای، علیرضا کامیابی پور، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، علی همت مومیوند، بهمن‌هاشمی، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و شیلا آژیر این اثر را دوبله کرده اند.

داستان سریال مربوط به اتفاقات عجیبی با منشاء دریا است که در سراسر جهان رخ می‌دهد و دانشمندان را متقاعد می‌کند که بشر با حیاتی هوشمند در دریا مواجه است که با سلاح‌های کشنده و مرموزی که در اختیار دارد به دنبال بیرون کردن انسان از اقیانوس‌ها و دریاها است.

با سریالی جذاب در خرده ژانر تریلر‌های محیط زیستی طرفیم که در قسمت‌های اول ایده خود را به خوبی بسط می‌دهد و هرچه به پایان نزدیک می‌شود موضوع و جمع‌بندی آن جذاب تر می‌شود. سریال به موضوع مهم اهمیت بوم زیست دریا و چالش‌های اقلیمی‌بر بستر یک داستان علمی تخیلی می‌پردازد که می‌تواند هم وجوه سرگرم‌کننده برای مخاطب داشته باشد و هم هشدارهای محیط زیستی را پررنگ کند. سریال برنده 1 و نامزد 4 جایزه از جشنواره‌های تلویزیونی آلمان شده است.

شبکه‌ی چهار، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما