امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز به کار رسمی‌ شبکه‌های انتخاباتی آبادان و خرمشهر

مشاهده ۱۹۰
۱۴۰۲/۱۱/۰۱- ۱۲:۱۳

با حضور مسوولان استانی و محلی، شبکه‌های انتخاباتی آبادان و خرمشهر آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این آیین، «سردار سرتیپ ایرج مسجدی» مشاور عالی سپاه قدس با اشاره به نقش هدایت گرانه و فرماندهی رادیو آبادان در دوران دفاع مقدس، انتخابات را دفاعی دیگر از ارزشهای انقلاب اسلامی‌برشمرد و گفت: در امپراطوری وجنگ رسانه ای امروز جهان، نقش رسانه ملی و همه رسانه‌های داخلی دفاع از آرمان‌های نظام و خون شهداست و جا دارد از ابتکار رسانه ملی در انتخابات اخیر قدردانی کرد.

«عبدالله افرازه شهاوند» رییس ستاد انتخابات استان خوزستان نیز در این آیین، ضمن تاکید بر چهار محور«مشارکت»، « رقابت»، «سلامت» و «امنیت»، ارتقای سطح شناخت مردم از اصل انتخابات و کاندیداها را مطالبه جدی دولت از رسانه‌ها دانست و گفت: با توجه به الکترونیکی شدن انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان ملزومات خاصی برای هر چه بهتر برگزار شدن آن اندیشیده شده است.

ائمه جمعه آبادان و خرمشهر نیز ضمن قدردانی از این اقدام صدا وسیما، آن را کار بزرگ نظام در اجرای مردم سالاری دینی و عدالت رسانه ای دانستند.

«بهروز رضایی» قائم مقام صداوسیمای آبادان نیز در این آیین تهیه و تولید برنامه‌های گفت و گو محور با استودیوهای تازه تاسیس، گزارش و مستندهای خبری و تولیدی، مسابقه، موسیقی و بخش های ویژه فضای مجازی را از جمله برنامه‌های آماده پخش در شبکه‌های انتخاباتی آبادان و خرمشهر عنوان کرد.

امتیاز شما