امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز ثبت‌نام تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس

مشاهده ۲۶۳
۱۴۰۲/۱۰/۲۹- ۱۱:۳۸

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی و به منظور تحقق عدالت انتخاباتی و فرصتهای برابر تبلیغاتی، ثبت نام از نامزدهای این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی‌برای تبلیغات تلویزیونی آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محسن نصرپور با اشاره به اینکه امکان ثبت نام از تمامی حوزه‌های انتخابیه استان خراسان رضوی وجود دارد، اظهار کرد: نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند از این فرصت برای گفت‌وگو با مردم شریف حوزه انتخابیه  استفاده کنند.

وی با اشاره به وجود ۱۲حوزه انتخابیه در استان خراسان رضوی، از آغاز پخش محتوای تبلیغاتی نامزدها همزمان با شروع سراسری تبلیغات در اسفندماه خبر داد و افزود: نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس بایستی در سامانه تبلیغات به نشانی https://em1402.ir/login ثبت‌نام کنند.

مدیرکل صداوسیمای استان خراسان رضوی تصریح کرد: طبق مصوبات ستاد انتخابات سازمان صداوسیما و طی هماهنگی صورت گرفته با ستاد انتخابات کشور ، هر نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این دوره از انتخابات فرصت دارد در مدت زمان ۲۰ دقیقه به معرفی برنامه‌های خود بپردازد.

وی بر رعایت شیوه نامه‌های رسانه‌ای و چارچوب‌های مربوطه برای تولید محتوای نامزدها تأکید کرد و افزود: محتواهای تولیدی بایستی پنج  روز قبل از آغاز تبلیغات به مرکز صدا و سیمای استان خراسان رضوی ارسال شود تا برنامه ریزی برای بازبینی و  پخش آنها در موعد مقرر انجام شود.

محسن نصرپورخاطرنشان کرد: بستر لازم برای انتشار محتوای مربوطه در صداوسیمای مرکز استان فراهم است و زمان پخش و تعداد دفعات بازپخش در طول شبانه روز به صورت برابر برای تمامی نامزدهای انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان طبق قرعه کشی  در نظر شده است.

وی با بیان اینکه امکان بارگذاری محتواها در تلوبیون نیز وجود دارد، افزود: طبق دستور دکتر جبلی رئیس رسانه ملی، برای همه نامزدها یک صفحه در تلویبیون اختصاص یافته است گفت: به منظور ارتباط و تعامل بیشتر نامزدهای انتخابات مجلس با مردم این ظرفیت در اختیار داوطلبان قرار گرفته است که امیدواریم مورد رضایت هم استانی‌های گرامی قرار گیرد.

محسن نصرپور، مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در ادامه با اشاره به جلسات کارشناسی انتخاب نوع تجهیزات؛ برگزاری مناقصه؛ اعتبارات سازمان صدا وسیما، تعداد حوزه‌های انتخابیه و فرستنده‌های پوشش دهنده آن حوزه‌ها گفت: نصب تجهیزات در صداو سیمای استان و بیشتر فرستنده‌ها انجام شده و بقیه فرستنده‌ها نیز تا آخر دی ماه انجام خواهدشد و از زمان نصب و کانفیگ تجهیزات در فرستندهای ۱۲ حوزه انتخابیه کانال های  حوزهای انتخابیه به صورت آزمایشی راه اندازی می‌شود.

وی در ادامه گفت: همه این ۱۲ کانال در ۴ بهمن مصادف با ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) همزمان در مشهد مقدس و سایر مراکز اصلی ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی با حضور مسئولین استان و شهرستانها افتتاح خواهدشد و مخاطبان شبکه با تنظیم مجدد گیرنده‌های دیجیتال امکان دریافت کانالهای انتخاباتی را خواهند داشت.

امتیاز شما