امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی اثری از «گراهام گرین» در «تالار آیینه»

مشاهده ۵۳
۱۴۰۲/۱۰/۱۰- ۰۹:۳۴

برنامه «تالار آیینه» شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سعید مبشری تهیه کننده برنامه «تالار آیینه» بیان کرد: یکشنبه 10 دی، کتاب «اسلحه ای برای فروش» اثری از «گراهام گرین» در برنامه معرفی می‌شود.

 وی ادامه داد: «گراهام گرین» نویسنده‌ی پرکار داستان‌های کوتاه و رمان‌های انگلیسی است. آثار او بیشتر به مسائل سیاسی قرن بیستم اختصاص دارند و زندگی مبهم انسان عصر مدرن را در دنیای ناآرام و ملتهب بازتاب می‌دهند. کتاب «اسلحه‌ای برای فروش» یک تریلر جنایی است که به همان اندازه که تعلیق و هیجان را به مخاطب منتقل می‌کند، مسائل جدی زندگی واقعی را نیز به تصویر می‌کشد.

 این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: کتاب «اسلحه‌ای برای فروش» رمانی درباره‌ی جنایت‌کاری به نام «ریون» است که زندگی‌اش را وقف کارهای خلاف کرده است  او برای قتل وزیر جنگ اجیر شده؛ قتلی که اروپا را به ورطه‌ی جنگی اجتناب‌ناپذیر می‌کشاند. ریون پس از دریافت دستمزدش، فرار می‌کند، اما بعداً متوجه می‌شود که اسکناس‌هایی که به او پرداخت شده است، دزدی هستند. او به اتهام سرقت، تحت تعقیب پلیس قرار می‌گیرد. «ریون» درحالی‌که از دست پلیس فرار می‌کند، به تعقیب شخصی مشغول می‌شود که پول‌های دزدیده‌شده را به او داده است و  در پایانِ این تعقیب‌وگریزها، «ریون» حقیقت پشت پرده‌ی مأموریتش را کشف می‌کند.

مبشری در پایان افزود: علاقه مندان می توانند برنامه «تالار آیینه» را از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران بشنوند.

امتیاز شما