امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

مینی سریال جدید «دشمن ناشناخته» به زودی از شبکه چهار

مشاهده ۲۶۱
۱۴۰۲/۱۰/۰۳- ۱۷:۲۲

مینی سریال جدید «دشمن ناشناخته» بر اساس رخدادهای واقعی تاریخی-سیاسی کشور مکزیک، از 6 دی از شبکه چهار پخش خود را آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «دشمن ناشناخته»، مجموعه‌ای است سیاسی- تاریخی که با الهام از رخداد‌هایی واقعی در صحنهٔ سیاست و اجتماع کشور مکزیک در دههٔ شصت میلادی ساخته شده است.

داستان این سریال دربارهٔ یک افسر بلند پایهٔ امنیتی به نام سرگرد بارینتوس است که طی رقابت‌های سیاسی برای حفظ جایگاه خود و خوش‌خدمتی به مافوقش، یعنی وزیر کشور، برای به زیر کشیدن رئیس‌جمهور مستقر در انتخابات ریاست‌جمهوری، با حمایت دولت امریکا و سرویس جاسوسی سیا، باعث ایجاد خشونت، قتل و کشتار در جنبش دانشجویی و اعتصابات سراسری صلح‌آمیز این کشور می‌شود. او با نفوذ در صحنهٔ اعتراضات صحنه را به شکلی می‌چیند که بیشترین نفع سیاسی را ببرد.

در این سریال بازیگرانی چون دانیل گیمینز، روبرتو دورته و آنتونیو دی لا وگا به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین این مجموعه موفق به کسب امتیاز ۸ از ۱۰ از درگاه تخصصی IMDB شده است.

مجموعه «دشمن ناشناخته» از بامداد چهارشنبه ۶ دی پخش خود را آغاز می‌کند. ساعت پخش این سریال ساعت صفر بامداد و تکرار آن در ساعت های ۱۱ و ۱۸ همان روز خواهد بود.

امتیاز شما