امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو دنا موتور متحرک توسعه استان با میزگرد «استان و توسعه»

مشاهده ۱۰۱
۱۴۰۲/۰۹/۲۸- ۱۲:۴۴

شبکه رادیویی دنا با پخش زنده میزگرد «استان و توسعه» با آگاهی بخشی و فعالیت متمرکز برای پوشش رویدادهای محلی و پرداختن به مسائل محیطی و مرتبط با اقشار مختلف اجتماعی در قلمرو جغرافیایی خود با حضور کارشناسان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در بخشهای مختلف به نقش آفرینی می‌پردازد و با هموار ساختن مسیر توسعه کمی و کیفی، در راستای توسعه پایدار و فراگیر شهروند محور حرکت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو دنا به عنوان رسانه محلی استان کهگیلویه و بویراحمد با تولید و پخش برنامه‌های متنوع از جمله میزگرد «استان و توسعه»  با هدف برجسته سازی نقش و جایگاه توسعه در جامعه و تاثیر پیشرفت های آن در پیشبرد آرمانهای فرهنگی، اجتماعی و... سعی بر آن داشته است که  آگاهی و بصیرت مخاطبان را در زمینه توسعه افزایش داده و در نتیجه موجب مشارکت مردم در فعالیت‌ها شود.

رادیو دنا در این برنامه با پخش گزارش مردمی و برقرای ارتباط تلفنی و خواندن پیامکهای مخاطبان به عنوان ناظر عمومی و یاری رسان دستگاه‌های اجرایی با شناسایی دستگاه‌های مختلف استان و وظایف مربوطه، اطلاع رسانی در خصوص اقدامات انجام شده در یک نهاد، انتقال تجربیات دستگاه‌ها به یکدیگر، برجسته سازی قوت ها و ضعف های عملکردی، ایجاد جو رقابت سالم میان این بخش‌ها، انعکاس خواسته‌ها و توقعات مردم و دولت‌مردان از این سازمان‌ها، انتقال مشکلات و محدودیت دستگاه‌ها در تحقق انتظارات به مراجع مربوط، تشویق و تبلیغ دستگاه‌های فعال و موفق و ایجاد نشاط مستمر و ... نقش نظارتی خود را در این رابطه به خوبی ایفا کند.

این برنامه در ساختار گفت‌و‌گو محور، روزهای دوشنبه ساعت 19:00 به مدت 45 دقیقه با تهیه کنندگی فریبا پورعلی و گویندگی حمیدرضا رحمت پور به صورت زنده تقدیم مخاطبان شبکه رادیویی دنا می‌شود.

امتیاز شما