امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
بازدید از روند فعلی ساخت سایت چهل چمن
بازدید از روند فعلی ساخت سایت چهل چمن

تاکید معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی بر تسریع در عملیات ساخت سایت چهل چمن

مشاهده ۱۲۳
۱۴۰۲/۰۹/۱۹- ۱۰:۴۲
تعداد بازدید:123

معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی، بر تسریع در ساخت سایت چهل چمن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر سید تقی سهرابی به همراه دکتر وفایی، مدیر کل امور حقوقی سازمان صدا و سیما در بازدید از وضعیت کنونی ادامه ساخت سایت چهل چمن به عنوان یکی از طرح های مهم سازمان صدا و سیما با بیان اینکه بهره برداری از این طرح ملی برای شبکه استانی بسیار اهمیت دارد، بر تسریع در ساخت آن تاکید کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی که گفت: باید همه شرایط برای ادامه ساخت و تجهیز سایت چهل چمن فراهم شود. دکتر سهرابی با قدردانی از دکتر کیوان الوندی مدیر کل صدا و سیمای استان همدان، مهندس مهدی سموات معاون فنی و دیگر دست اندرکاران پیگیر این طرح یادآور شد معاونت حقوقی و امور مجلس نیز پیگیری لازم را برای کمک به ادامه ساخت سایت چهل انجام خواهد داد.

وی یادآور شد خوشبختانه در اجرای این طرح از مهندسان با تجربه ای برای طراحی بهره گرفته شده است. در بازدید چند ساعته معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی از سایت چهل چمن همدان، مهندسان و مجریان قسمتهای مختلف پروژه، توضیحات لازم را درباره وطراحی‌های تاسیساتی و ساختمانی بیان کردند. سایت چهل چمن همدان یا فرستنده دیجیتال متوسط قدرت ( DVB- T2 -Ts4) به همت همکاران واحد فرستنده رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای استان همدان در ایستگاه جام جم نصب و راه اندازی گردیده است و می تواند ۸۰ در صد از مناطق شهری همدان را تحت پوشش شبکه‌های ملی HD با کیفیت عالی قرار دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی همچنین در نشستی با استاندار و دیگر مسئولان ارشد استان همدان بر همکاری و همیاری آنان با رسانه استانی برای بهره برداری از سایت چهل چمن تاکید کرد. دکتر سهرابی در بازدید از صدا و سیمای استان همدان، با مدیران و کارکنان این مرکز از نزدیک دیدار کرد.

امتیاز شما