امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
هم افزایی و همکاری‌های رسانه ای
هم افزایی و همکاری‌های رسانه ای

حضور مدیر کل صدا و سیمای استان همدان در سپاه انصارالحسین استان

۱۴۰۳/۰۲/۱۹- ۰۹:۱۰

مدیر کل صدا و سیمای استان همدان به همراه جمعی از معاونان و مدیران صدا و سیمای استان همدان با حضور در سپاه انصارالحسین استان همدان ابتدا به واحد تولید محتوای گروه تلویزیونی سپاه انصارالحسین استان رفت و با حضور در استادیوی تجهیز شده این واحد از پرسنل محترم آن قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در ادامه این دیدار دکتر کیوان الوندی و هیئت همراه با حضور در یک نشست مشترک با حجت الاسلام نجاری مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین و جمعی از معاونان و مسئولان سپاه با اشاره به تعاملات نزدیک رسانه استانی با سپاه، این تعاملات را بسیار سازنده توصیف کرد.

سرهنگ کریم‌پور مدیر روابط عمومی سپاه انصارالحسین نیز با قدردانی از همکاری کم نظیر و شایسته صدا و سیمای استان همدان با سپاه برای تولید بیش از ۲۰۰۰ دقیقه آثار تلویزیونی ،رادیویی و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی گفت: بابهره گیری از این فعالیت های فرهنگی روابط عمومی سپاه استان در بین روابط عمومی‌های این نهاد موفق شده است رتبه اول کشور را کسب کند.

حجه الاسلام و المسلمین نجاری مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان نیز با قدردانی از همکاری بسیار خوب شبکه همدان با سپاه ، هفته روابط عمومی را پیشاپیش تبریک گفت و از کارشناسان روابط عمومی‌ها به عنوان افسران جنگ نرم علیه توطئه‌های دشمنان یاد کرد و افزود: رسانه ملی و بویژه شبکه همدان به عنوان پرچم دار مبارزه با جنگ نرم تعامل بسیار خوبی با سپاه انصارالحسین استان داشته است.

در ادامه سردار فرجی مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین استان با قدردانی ویژه از صدا و سیمای استان برای تعامل و همکاری بسیار شایسته در تولیدات فاخر و زنده نگهداشتن یاد و خاطره ۸هزار شهید استان گفت: با همکاری مدیر کل و کارکنان جهادی و ولایت مدار صدا و سیمای استان ،دومین کنگره ۸هزار شهید استان همدان با تولید مستندات و کارهای هنری فاخر برگزار شد.

مدیر کل صدا و سیمای استان همدان هم مدیران و کارکنان رسانه استانی را افرادی با روحیه انقلابی ، جهادی ،کاردان و با اراده دانست که در همه عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی بخصوص حوزه ایثار و شهادت با همه توان فعالیت می‌کنند و تاکنون نیز درخشیده اند. دکتر الوندی به ساخت سریال خواهر دباغ با همکاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ساخت این سریال با بررسی و مطالعه فیلمنامه این سریال‌ فاخر و این بانوی بی بدیل ایران اسلامی در حال پیگیری است.

وی به ساخت نماهنگی که به سفارش مرکز شعر و موسیقی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، در مورد شعر رهبر معظم انقلاب اسلامی‌به رسانه استانی محول شده است، اشاره کرد و گفت: افتخار ساخت این نماهنگ مجدانه در حال پیگیری است. مدیر کل صدا و سیمای استان همچنین خواستار استفاده از توان و ظرفیت بسیار خوب و ارزشمند سپاه انصارالحسین برای تولید محتوا در حوزه ایثار و شهادت شد.

امتیاز شما