امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه چهار سراغ «اسرار داده بزرگ» رفت

مشاهده ۳۱۸
۱۴۰۲/۰۹/۱۳- ۱۱:۱۶

مستند «اسرار داده بزرگ» با گویندگی 11 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند محصول کانادا در سال 2022 قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند وحید منوچهری است. آزاده اکبری، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، فاطمه صبا، میلاد فتوحی، عباس نباتی و وحید منوچهری صداپیشه‌های این اثر بوده اند.
این مستند درباره فناوری تناقض بزرگ قرن بیست و یکم است در حالی که تاثیر فناوری‌های مختلف بر بهبود جنبه‌های خاصی از حیات بشری واضح است اما نادیده گرفتن اثرات مخرب فناوری نیز می‌تواند جامعه انسانی را با مشکلات بزرگی روبرو سازد. این مجموعه به چالش‌ها و خطرات کلان داده‌ها، در عصر حاضر می‌پردازد. خطراتی که از تاثیر پیش‌بینی‌های ماشینی دقیق گرفته تا نظارت و قدرت هوش مصنوعی و اتوماسیون ماشین‌ها را شامل می‌شود.

این مستند به دلیل تحقیق و پژوهش جامع و استناد به تصاویر مرتبط با آن که با کیفیت بسیار چشمگیر و حرفه‌ای انجام گرفته، می تواند برای علاقمندان به علم و تکنولوژی موثر و دیدنی باشد. مجموعه در عین حال جنبه‌ی آگاهی بخشی و هشدار دهنده دارد و این بعد آن هم می تواند برای مخاطب سودمند باشد.

شبکه‌ی چهار سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما