امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تعامل و همکاری دوجانبه نمایشگاه بین المللی با صداوسیمای فارس

مشاهده ۱۳۶
۱۴۰۲/۰۹/۱۳- ۰۹:۲۹

در دیدار مدیرعامل شرکت های نمایشگاه بین المللی فارس با مدیرکل صدا و سیمای فارس بر همکاری دو جانبه بین نمایشگاه بین المللی و صدا وسیما تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای فارس در این دیدار گفت: با توجه به اینکه فارس دروازه توسعه تجارت و اقتصاد کشور به شمار می رود، نمایشگاه بین المللی می تواند در راستای معرفی ظرفیت های مختلف استان تاثیر گذار باشد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: برای پوشش این رویدادها صداوسیما آمادگی همکاری در بخش های مختلف را دارد و مقرر شد در قالب یک کارگروه مشترک چگونگی این تعاملات برای رسانه ای شدن رویدادهای نمایشگاه بین المللی بررسی مورد بررسی قرار گیرد.

محسن نهاوندی هم در این نشست بیان کرد: عناوین نمایشگاهی نسبت به سال گذشته در نمایشگاه بین المللی فارس افزایش داشته و تلاش می‌کنیم نمایشگاه‌های متنوع و باکیفیتی را برگزار کنیم .

وی با تاکید بر بین المللی بودن نمایشگاه فارس گفت: نمایشگاه سلامت را در کشور عمان با کیفیت و به خوبی برگزار کردیم و این روند در بخشها و کشورهای مختلف ادامه خواهد داشت و از صدا و سیما انتظار حمایت و پوشش رسانه ای در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را داریم.

تصاویر

امتیاز شما