امروز سه شنبه  ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

مستند دریادل؛ روایتی از زندگی دریادار سیاری

مشاهده ۲۸۳
۱۴۰۲/۰۹/۱۱- ۱۲:۳۷

مستند دریادل روایتی از زندگی امیر دریادار حبیب‌الله سیاری که صدا و سیمای مرکز فارس با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تولید و برای پخش آماده کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند ۳۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی علی داورپناه و کارگردانی علی دیانتی تهیه شده و پنجشنبه 9 آذر با حضور امیر دریادار حبیب اله سیاری رونمایی شد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس هم در این آیین گفت: صداوسیمای فارس امسال ۱۳ مستند را تولید کرد و برای سال آینده هم با توجه به برگزاری کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس، مجموعه ۲۶ قسمتی از بزرگان فارسی جنگ تحمیلی را تولید می‌کند.

احمد پهلوانیان افزود: تولید سریال شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) نیز در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شده و اکنون در مرحله پیش تولید است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس  نیز در آیین رونمایی مستند دریادل، گفت: این بار تلاش شد تا شهدای زنده هم معرفی شوند و دریادار سیاری یکی از آنها است.

سردار سعید کوشکی جهرمی‌با اشاره به اهمیت تولید این مستند‌ها برای زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مستند دریادل علاوه بر پخش در شبکه استانی و دیگر شبکه‌های ملی، در اختیار دستگاه‌ها هم قرار می‌گیرد.

تصاویر

امتیاز شما