امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛

موجودیت صهیونیست و موافقت با آتش بس

مشاهده ۱۵۷
۱۴۰۲/۰۹/۰۴- ۱۳:۴۸
تعداد بازدید:157

در برنامه «فلسطین الصمود» یا «مقاومت فلسطین» از شبکه جهانی الکوثر، امشب موضوع موجودیت صهیونیستی و موافقت با آتش بس در شرایط مقاومت مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آتش بس توافق شده بین «حماس» و رژیم صهیونیستی اعتراف صریح به عقب گرد رژیم اشغالگر صهیونیستی در خصوص دستیابی به اهداف است. تزلزل نیروهای اسرائیلی در پیشروی در محورهای جنگی در حالی که محافل صهیونیستی معتقد بودند که مقاومت در کنترل است و امور را در سطح رهبری و اداری مدیریت می‌کنند و علیرغم اظهارات قبلی «نتانیاهو» مبنی بر این که آنان به آتش بس بشردوستانه رسیده اند، تصوری اشتباه است.

بعد از گذشت ۴۷ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و شکست میدانی ارتش اشغالگران در حمله زمینی به نوار غزه، کابینه رژیم موقت به پذیرش توافق آتش‌بس با میانجی‌گری‌ های دولت قطر و مصر متوسل شد.

برنامه «فلسطین الصمود» یا «مقاومت فلسطین» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان، با اجرای نجوا دباغ و تهیه کنندگی مشترک محسن جعفری و علی خلیلی هر شب ساعت 19:15 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما