امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گوی اختصاصی شبکه العالم با وزیر اطلاع رسانی یمن؛
گفت و گوی اختصاصی شبکه العالم با وزیر اطلاع رسانی یمن؛

شلیک موشک و مداخله مستقیم در چارچوب یک وظیفه دینی و انسانی و ایستادن در کنار مظلوم انجام شد

مشاهده ۱۷۰
۱۴۰۲/۰۸/۲۳- ۱۴:۱۶
تعداد بازدید:170

وزیر اطلاع رسانی یمن با تاکید بر ایستادن در کنار مظلوم، شلیک موشک و مداخله مستقیم به مسئله غزه را در چاچوب یک وظیفه دینی، انسانی، عربی، ملی و حمایت از مظلوم دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی یمن در خصوص تجاوزات رژیم اشغالگر علیه غزه گفت؛ این جنایات و نسل کشی است که تاریخ از آن شرم دارد و دل هر آدمی را به درد می آورد و هر کسی که ذره ای ارزش های انسانی و اخلاقی در درون خود دارد و قلبش می تپد نمی تواند در برابر آن ساکت بماند.

وی تصریح کرد؛ در مقابل این جنایات باید یک جنبش بزرگ یمنی در حمایت از برادرانمان به ویژه با توجه به اینکه آرمان ما، دین ما، پیامبر ما و قبله ما یکی است داشته باشیم.

او افزود؛ اقدام آمریکا ،غرب و اروپا کاملاً در جهت حمایت و پشتیبانی از رژیم اشغالگر غاصب صهیونیستی است. آنها تلاش می‌کنند هدف قرار دادن غیر نظامیان و برادرانمان در فلسطین را مشروعیت بخشیده و همراهی بین المللی را بدست آورند .

وزیر اطلاع رسانی یمن تاکید کرد؛ شلیک موشک و مداخله مستقیم در چارچوب یک وظیفه دینی، انسانی، عربی، ملی، حمایت از مظلوم و ایستادن  در کنار ستم دیده انجام شد. رهبری، ارتش، مردم و همه ملت ما موضع صادقانه و صریحی در پیش گرفتند. پهبادها و موشک های بالستیک پرتاب شدند و به اهداف خود رسیدند تا  ضربه مهلکی به موجودیت رژیم صهیونیستی بزنند.

            

امتیاز شما