امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

احداث نیروگاه برق اضطراری ایستگاه انگوران زنجان

مشاهده ۲۶۹
۱۴۰۲/۰۸/۲۰- ۱۳:۳۸

به منظور پایداری برق در ایستگاه معدن انگوران زنجان، به همت اداره کل ساختمان و تاسیسات، نیروگاه برق اضطراری ایستگاه انگوران زنجان احداث شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این پروژه با هدف مقابله با تهدیدها و بحران‌ها و همچنین تداوم سیگنال رسانی، با نظارت و همکاری کارشناسان صداوسیمای زنجان برای این ایستگاه صورت گرفت.

در همین خصوص، بار مصرفی ایستگاه و تجهیزات موجود و بررسی‌های فنی اولیه صورت گرفت و مطابق با این اطلاعات طراحی و نقشه‌های اجرایی آماده شد. در ادامه ضمن احداث ساختمان نیروگاه(مطابق جانمایی)، در داخل این اطاق فونداسیون دیزل ژنراتور، اجرا و همراه با تابلوی چنج اُور ساخته شده بر روی آن نصب شد.

همچنین کابل‌کشی مسیر ورودی وخروجی برق طبق طرح اولیه صورت پذیرفت و به موازات این اقدامات، ساخت و نصب تابلو ارستر(یک نوع محافظ تابلو برق برای جلوگیری از صدمات مختلف ناشی از شوک های الکتریکی به دستگاه‌ها و تجهیزات سیستم الکتریکی) نیز انجام شد.

در آخرین مرحله این پروژه، مخزن سوخت روزانه دیزل ژنراتورکه به وسیله یک پمپ برقی و مطابق فرمان‌ها و سیگنال های یک لول سوئیچ (level switch)  از مخزن اصلی تغذیه و شارژ می‌شود، برای دیزل ژنراتور نصب شد و در نهایت نیروگاه برق اضطراری ایستگاه در مدار خدمت رسانی قرار گرفت.

امتیاز شما