امروز سه شنبه  ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
حدود دو هزار دقیقه ارتباط و تهیه برنامه شبکه همدان از "دوازدهمین نمایشگاه کتاب مقاومت و دفاع مقدس"
حدود دو هزار دقیقه ارتباط و تهیه برنامه شبکه همدان از "دوازدهمین نمایشگاه کتاب مقاومت و دفاع مقدس"

دست پر صدا و سیمای استان همدان در اطلاع رسانی از رویداد فرهنگی کتاب دفاع مقدس

مشاهده ۲۰۴
۱۴۰۲/۰۷/۲۳- ۱۱:۰۸
تعداد بازدید:204

از آغاز گشایش دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، صدا و سیمای استان همدان با ثبت هزار و 720 دقیقه ارتباط مستقیم رادیویی و تلویزیونی از محل برگزاری این نمایشگاه، هفته ای پر از اطلاع رسانی را در سطح شبکه‌های ملی و استانی پشت سر گذاشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رسانه استانی علاوه بر پوشش زنده و رسانه ای دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، اطلاع رسانی از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد و با برقراری ارتباط های رادیویی و تصویری با 12 استان کشور و شش شبکه سراسری و نیز شبکه‌های رادیویی ملی، نقش مهمی در برگزاری و استقبال از این نمایشگاه ایفا کرد.

شبکه همدان یک هفته در طول برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، روزانه و در دو نوبت صبح و عصر به مدت حدود 6 ساعت برنامه‌های زنده از برگزاری نمایشگاه، برنامه ویژه کودکان و نوجوانان و نیز سلسله نشست های تشریح کتاب های برگزیده دفاع مقدس را پخش کرد.

رسانه استانی با برقرای بیش از 220 دقیقه ارتباط زنده تصویری با مراکز استانهای سمنان،سیستان و بلوچستان، گلستان، گیلان، و یزد، 325 دقیقه ارتباط زنده با شبکه امید ، بیش از 75 دقیقه ارتباط زنده خبری و پخش گزارش از افتتاحیه، برگزاری و مراسم پایانی، 350 دقیقه ویژه برنامه بررسی کتاب های برگزیده دفاع مقدس و مقاومت و 750 دقیقه تولید و ارتباط زنده رادیویی از محل برگزاری نمایشگاه، شنوندگان استان و اقصی نقاط کشور را از این رویداد فرهنگی آگاه کرد.

دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، یکی از برنامه‌های جانبی و فرهنگی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان بود که از 15 تا 21 مهر در محل دائمی نمایشگاههای همدان برگزار شد.

امتیاز شما