امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

حوزه کودک و نوجوان از اولویت های کاری شبکه خاوران

مشاهده ۱۷۵
۱۴۰۲/۰۷/۰۴- ۱۱:۱۸

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان براجرای کارهای مشترک در حوزه کودک و نوجوان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در این دیداربا بیان اینکه موضوع تعلیم و تربیت برای کودکان و نونهالان از مهم ترین مسائل این روزهای خانواده‌هاست گفت: دشمن با ایجاد درگیری‌های مختلف در پی غافل کردن مسئولان از حوزه‌های کودکان و نوجوانان است و دستگاه‌های فرهنگی باید در این زمینه هوشمندانه تر عمل کنند.

آینه دار گفت: رسانه ملی باید با تولید محصولات فرهنگی مختلف فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی را به نسل جدید برساند. وی گفت: صداوسیما وکانون پرورش فکری می توانند با تولیدات مشترک در این زمینه نقش آفرینی خوبی داشته باشند.

خانم حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان هم در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی صدا و سیمای خراسان جنوبی در پویش های کتاب خوانی و سایر برنامه‌های کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: ترویج فرهنگ کتاب خوانی یکی از رسالت های کانون است و تلاش می‌کنیم تا با برگزاری پویش های کتاب خوانی نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنیم.

 در این جلسه در خصوص اطلاع رسانی فیلم سینمایی " بچه زرنگ" محصول مشترک شبکه پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که اکران آن در سینماهای استان آغاز شده گفتگو شد .

امتیاز شما