امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

فرمانده حسن شفیع زاده قهرمان برنامه رادیویی می‌شود

مشاهده ۱۷۶
۱۴۰۲/۰۷/۰۳- ۱۳:۴۵

رادیو صبا در برنامه «قهرمانان نمی‌میرند» به مناسبت هفته دفاع مقدس با نگاهی تازه به معرفی فرمانده حسن شفیع زاده به عنوان یک قهرمان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با توجه به اهمیت معرفی الگوهای درست و جامع به نسل امروز به ویژه معرفی قهرمانان دفاع مقدس، این حقیقت زیبا باید در قاب تلویزیون و برنامه‌ های رادیویی انعکاس ویژه‌ ای داشته باشد زیرا مخاطبان صداوسیما عمدتا جوانان و نوجوانان اند که به دنبال مطالب مستند، باورپذیر و منطقی هستند. در همین راستا رادیو صبا ویژه برنامه «قهرمانان نمیمرند» را به مناسبت هفته دفاع مقدس راهی آنتن می‌کند.
این ویژه برنامه در قالب مستند با نگاهی به زندگی و مبارزات و عملیات ها، اقدامات و نحوه شهادت برخی از قهرمانان دوران دفاع مقدس تهیه شده است. روز سه شنبه چهارم مهر فرمانده حسن شفیع زاده قهرمان این برنامه می‌شود، وی فرماندهی توپخانه سپاه در عملیات‌های بیت‌المقدس، رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر مقدماتی، والفجر یک، والفجر ۲، والفجر ۴، خیبر، بدر، والفجر ۸، کربلای ۴، کربلای ۵، کربلای ۸ را دارد.
در این برنامه نحوه شهادت و گزارش لحظه به لحظه عملیاتی که منجر به شهادت این قهرمان شد را از زبان عقوب زهدی همرزم شهید می‌شنویم.
«قهرمانان نمی‌میرند» از روز جمعه ۳۱ شهریور به مدت یک هفته هر روز ساعت ۱۲:۳۰ به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی راهی آنتن صبا می‌شود.

امتیاز شما