امروز سه شنبه  ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
از شبکه هوسا تی وی؛
از شبکه هوسا تی وی؛

استقبال جیبوتی از برقراری روابط با ایران

مشاهده ۱۶۲
۱۴۰۲/۰۷/۰۱- ۱۵:۵۷
تعداد بازدید:162

در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با همتای جیبوتیایی، «محمود علی یوسف» وزیر امور خارجه جیبوتی از برقراری روابط همه جانبه کشور متبوع خود با جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «حسین امیرعبداللهیان» و محمود علی یوسف وزیر امور خارجه جیبوتی در نیویورک دیدار و گفت‌وگو کردند. محمد علی یوسف وزیر امور خارجه جیبوتی گفت: با ایران در گذشته، همواره روابط خوب و سازنده‌ای داشتیم و آمادگی کامل داریم که این روابط سازنده و حسنه بر مبنای ظرفیت‌های خوب دو کشور تقویت شود. همکاری‌ها بین دو کشور همواره برقرار بوده و هنوز ادامه دارد و ما برای تقویت این روابط آمادگی داریم.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار گفت: ایران از گسترش روابط با کشورهای مسلمان و برادر استقبال می‌کند و علاقه‌مند است که روابط دو کشور ایران و جیبوتی در مسیر طبیعی قرار گیرد. ایران آماده‌ است تا توانمندی‌هایش را در اختیار جیبوتی قرار دهد‌. امیرعبداللهیان از وزیر امور خارجه جیبوتی برای سفر به ایران دعوت کرد. وی افزود: جیبوتی از برقراری روابط همه جانبه با ایران استقبال می‌کند.برای دریافت اخبار بیشتر از شبکه تلویزیونی هوسا تی وی معاونت برون مرزی به آدرس های زیر مراجعه کنید.

https://t.me/agreatcontinent و http://fa.hausatv.com/news/content/57249

امتیاز شما