امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
یک نماینده مجلس اعلای اسلامی عراق از صداوسیما قدردانی کرد
یک نماینده مجلس اعلای اسلامی عراق از صداوسیما قدردانی کرد

تلاش شایسته «ساعت به وقت قدس» در ترویج معارف فلسطین

مشاهده ۵۷۶
۱۴۰۲/۰۶/۲۸- ۱۵:۵۹
تعداد بازدید:576

نماینده مجلس اعلای اسلامی عراق در ایران و عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما بابت ساخت برنامه « ساعت به وقت قدس» قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در نامه ماجد غماس به پیمان جبلی آمده است که سازمان صداوسیما در همه سال‌های پس از انقلاب اسلامی‌به آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف اهتمام ویژه داشته و از هر فرصتی برای پرداختن به این اولویت انقلاب و نظام اسلامی‌بهره برده است.
 در این نامه در ادامه با اشاره به اینکه امسال در شبکه یک سیما شاهد یک اتفاق خوب و ابتکاری جدید در حوزه فلسطین با عنوان ساعت به وقت قدس هستیم تاکید شده است که این برنامه توانسته در ترویج معارف فلسطین و تبیین ابهامات و شبهات امروز جامعه موجی ایجاد کند.
این نماینده مجلس اعلای اسلامی عراق ضمن ابراز مراتب قدردانی خود از رئیس سازمان صداوسیما، مدیران شبکه اول سیما و عوامل ساخت این برنامه، ابراز امیدواری کرده است که در دوران مدیریت تحولی و باتوجه به اهمیت امروز اثرگذاری فضای رسانه‌ای، از برنامه‌هایی این چنین موفق و موثر حمایت‌های بیشتری صورت گیرد و شاهد استمرار تولید برنامه‌های خلاقانه  با محتوای غنی در این حوزه باشیم.

امتیاز شما